Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر خطایی گفت: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر شهرستان شوش با همت و تلاش خود توانستند با جلب رضایت اولیاء دم، قاتل را پس ۴ سال که در انتظار اجرای حکم قصاص خود بود از چوبه دار نجات دهند.

به گزارش رکنا، رئیس دادگستری شوش اظهار داشت: ۴ سال پیش بین دو طایفه در این شهرستان بر سر اختلافات گذشته درگیری رخ می‌دهد که در این نزاع یک نفر به قتل می‌رسد و آتش اختلافات بین این ۲ طایفه شدیدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دستگیری قاتل،خانواده اش تلاش های زیادی برای پادرمیانی جهت جلب رضایت اولیاء دم انجام می دهند، ولی خانواده مقتول اصرار بر قصاص قاتل داشتند.

رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار در شوش

خطایی خاطر نشان کرد: با توجه به بافت عشایری شوش و ظرفیت صلح و سازش بین مردم این شهرستان زیاد است، پرونده برای فراهم کردن زمینه مصالحه به شعبه شورای حل اختلاف ویژه عشایر شوش ارجاع داده شد و اعضاء با تلاش‌های فراوانی خود و تشکیل چندین جلسه با سران و بزرگان ۲ طایفه، زمینه را برای رهایی محکوم به قصاص و صلح و سازش این ۲ طایفه فراهم کردند.

رئیس دادگستری شوش در ادامه اظهار داشت: به میمنت ایام دهه ولایت و عید سعید غدیرخم در جلسه‌ ای  با حضور اینجانب، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و اعضاء شعبه شورای حل اختلاف ویژه عشایر شوش پرونده قتل میان دوطایفه که بیش از ۴ سال به طول انجامید، اولیاء دم با سنت حسنه عفو و بخشش از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند و زندگی دوباره به قاتل بخشیدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص قتل اخبار حوادث قتل قصاص قاتل اعدامی قصاص در شوش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا فیلم گلشیفته فراهانی الناز حبیبی الناز حبیبی بازیگر ایرانی قیمت کشف حجاب روناک یونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...