Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:55:31 GMT

اولتیماتوم کین به تاتنهام؛ می‌خواهم به سیتی بروم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۵۹۸

اولتیماتوم کین به تاتنهام؛ می‌خواهم به سیتی بروم

هری کین روز دوشنبه به تمرینات تاتنهام بازخواهد گشت و گفته می شود که قرار است به مسئولان باشگاه اطلاع دهد که به منچسترسیتی خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، کنترل دنیل لوی، مالک و رییس تاتنهام، روی هری کین به آرامی در حال از بین رفتن است و گفته می شود این مهاجم هنگام بازگشت به تاتنهام، باشگاه را مجبور خواهد کرد تا به انتقال او به منچسترسیتی رضایت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد سیتیزن ها در نبرد خود برای جذب ستاره های سه شیرها، کین و جک گریلیش، پیروز شده اند، چرا که انتظار می رود تا پیشنهاد 120 میلیون یورویی آنها برای بازیکن استون ویلا نیز پس از موافقت تیم دین اسمیت با لئون بیلی، وینگر بایرلورکوزن، پذیرفته شود.

 

 

کین پس از بازی در فینال یورو 2020 به همراه تیم ملی انگیلس، هنوز در تعطیلات تابستان به سر می برد اما نتظار می رود که کاپیتان 28 ساله سه شیرها و تاتنهام روز دوشنبه پیشاپیش تمرینات پیش فصل برای تست کرونا به دیگر بازیکنان اسپرز ملحق شود.

 

تلگراف گزارش کرده است که کین در بازگشت قصد دارد تا با لوی صحبت کند و قرار است به رییس تاتنهام توضیح دهد که تصمیمش بر جدایی در این تابستان جدی و غیرقابل تغییر است.

چشم انداز پیوستن کین به سیتی و بازی کردن او در کنار کوین دی بروین برای دیگر تیم های لیگ برتری چشم اندازی بسیار ترسناک خواهد بود؛ وقتی یکی از بهترین پاسورهای جهان همواره آماده است تا به بهترین گلزن لیگ برتر پاس گل دهد!

 

 

انتقال سرخیو آگوئرو به عنوان بازیکن آزاد از سیتی به بارسا باعث ایجاد خلا در خط حمله سیتیزن ها شده است اما پپ گواردیولا نیز نیم تواند جانشینی بهتر از کین را برای آگوئرو تصور کند.

کین همچنین با پیوستن به سیتی به رحیم استرلینگ، کایل واکر و جان استونز، هم تیمی هایش در تیم ملی انگلیس، نیز ملحق خواهد شد.

 

 

پیوستن جک گریلیش به سیتیزن ها نیز این هسته مرکزی سه شیرها در سیتی را تقویت خواهد کرد؛ در صورتی که همه چیز طبق برنامه یپش برود و استون ویلا پیشنهاد سیتی را بپذیرد، گریلیش می تواند تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه های انگلیس خواهد شد.

گریلیش قرار است هفته ای بیش از 240 هزار پوند در ورزشگاه اتحاد درآمد داشته باشد.

 

تاتنهام جک گریلیش تیم ملی انگلیس هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام جک گریلیش تیم ملی انگلیس هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی