Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در تیر ماه سال ۱۴۰۰، ارزش بازاری شرکت توسعه معادن روی ایران با حدود ۹۶۳میلیارد تومان افزایش به حدود هفت هزار و ۸۶۰میلیارد تومان رسید. افزایش ۵۰۵میلیارد تومانی ارزش شرکت کالسیمین (از گروه فلزات اساسی)، بیشترین تاثیر را بر این رشد داشت. همچنین ملی سرب و روی ایران با ۲۸۴میلیارد تومان رشد و شرکت فرآوری مواد معدنی ایران با افزایش ۱۷۱میلیارد تومانی ارزش بازار، در رده‌های بعد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کروی» در چهارمین ماه از سال جدید، یک میلیون سهام شرکت کالسیمین را به مبلغ ۱.۵میلیارد تومان و ۵۰هزار سهام ملی سرب و روی ایران را به مبلغ ۲۹۵میلیون تومان خریداری کرد.

در پایان تیر ماه، مالکیت «کروی» در صنعت فلزات اساسی، بیش از ۵۸درصد رقم خورد. به این ترتیب همچنان این صنعت بیشترین سهم از پرتفوی این نماد را به خود اختصاص داده است. گروه اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی با حدود ۱۸درصد و گروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی با حدود ۱۷درصد در رتبه‌های بعدی مالکیت شرکت توسعه معادن روی ایران قرار دارند.

گفتنی است سهام کالسیمین حدود ۶۸درصد ارزش پرتفو این شرکت را تشکیل می‌دهد. همچنین سهام ملی سرب و روی ایران با ۱۶درصد، فرآوری مواد معدنی ایران با ۱۳درصد، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و بورس انرژی ایران (بورس انرژی) با یک درصد در رتبه‎های بعدی ارزش بازاری پرتفو شرکت توسعه معادن روی ایران قرار دارند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۹مرداد) / ورود پول ۳۱۵میلیارد تومانی حقیقی ها در اولین روز هفته نمای پایانی بورس ( ۹مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۳۴هزار واحدی همراه شد نقشه بورس (۹مرداد) / آغاز کار بازار با رشد ۱۲هزار واحدی شاخص کل ارزش سهام عدالت من (۹ مردادماه) گزارش روزانه صندوق های ETF ‌(۹مرداد۱۴۰۰) / کوچ حقیقی‌ها از صندوق‌های درآمد ثابت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توسعه معادن روی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پرواز‌های داخلی این شرکت به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  افزوده شده است گفت:  در حال حاضر برای انجام تمامی پروازهای داخلی و همچنین خارجی از تمامی ظرفیت های هوایی خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما به ناوگان ایران ایر ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پرواز‌های داخلی افزوده می‌شود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم ناوگان هوایی خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

او اظهار کرد:  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور بهره گیری برای انجام پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های داخلی خواهد بود گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر‌های هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

او گفت: در جهت توسعه شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل