Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:22:46 GMT

مردم برای پایان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۲۳۶

مردم برای پایان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می‌کنند

سعید طلوعیان عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به چالش ها و مخاطرات پیش روی دولت سیزدهم عنوان کرد: جریان غربگرا در طول هشت سال مدیریت خود بر سکان اجرایی کشور چالش های بزرگی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی و..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ایجاد کرد که دولت سیزدهم را در مسیر حکمرانی دچار چالش هایی خواهد کرد.

دبیرکل جمعیت ایران فردا با اشاره به نارضایتی‌های شدید اجتماعی و اقتصادی از عملکرد جریان اصلاح طلب و اعتدال در طول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: میراث شومی که دولت اصلاح طلب حسن روحانی برای رئیسی به جا می گذارد را دیگر نمی توان زمین سوخته عنوان کرد، این وضعیت شبیه یک میدان مین گذاری است که هرلحظه باید منتظر بروز مشکلات در حوزه های گوناگون بود.

فعال سابق دانشجویی با تشبیه وضعیت نارضایتی های اجتماعی به اواخر دولت هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: نارضایتی های اجتماعی همچون اواخر دولت هاشمی رفسنجانی در آستانه انفجار قرار دارد و متاسفانه دولت روحانی در روزهای آخر خود نیز با بحران هایی نظیر قطعی آب و برق در حال ایجاد مسئله برای کشور بود. 

طلوعیان با مردود ارزیابی کردن کارنامه دولت حسن روحانی گفت: دولت حسن روحانی که از حمایت حداکثری و مطلق جریان اصلاح طلب برخوردار بود در طول هشت سال گذشته کاری کرد که مردم برای پایان این دولت در حال لحظه شماری هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان روحانی دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند