Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری مجازی که امروز برگزار شد، در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان، اظهار کرد: واکسیناسیون در دانشگاه، مبنای طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی است؛ به دلیل پاره‌ای محدودیت‌ها در پوشش کامل جامعه دانشگاهی تا مهرماه ۱۴۰۰، اولویت‌بندی ازسرگیری آموزش در نیمسال نخست ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دانشگاه‌هایی که دارای دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی نیستند یا به عکس فاقد پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی محسوب می‌شوند، اولویت بر اساس بالاترین مقطع تحصیلی به پایین خواهد بود.

آهنچیان با بیان اینکه واکسیناسیون فقط در محل دانشگاه برای دانشجویان بومی و در محل دانشگاه محل زندگی دانشجویان غیر بومی انجام خواهد شد، ادامه داد: هماهنگی واکسیناسیون دانشجویان غیر بومی در دانشگاه محل زندگی آنان، با دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

وی افزود: برنامه ریزی واکسیناسیون بر اساس آخرین آمار از دانشجویان در چهار سال گذشته است که «۴ سال» سقف سنوات مجاز تحصیلی در همه مقاطع دوره‌های دکتری تخصصی و کارشناسی پیوسته و «۲ سال» برای دوره‌های کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد ناپیوسته و کاردانی محسوب می‌شود.

آهنچیان افزود: طبق فهرست ارسال شده از دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاه‌های دولتی، علمی ـ کاربردی،‌ فنی و حرفه ای و دانشگاهای تحت پوشش دستگاه‌ها، ۳۰ هزار عضو هیأت علمی و ۶۳ هزار کارمند دانشگاه در مردادماه واکسینه می‌شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره اولویت واکسیناسیون دانشجویان گفت: اولویت واکسیناسیون دانشجویان در فاز یک، در شهریور است که دانشجویان دکتری تخصصی ورودی ۹۷ و پیش از آن به تعداد ۷۴ هزار نفر، دانشجویان کارشناسی ارشد ۹۹ و پیش از آن  به تعداد ۳۹۶ هزار نفر، دانشجویان دکتری عمومی ورودی ۹۵ و پیش از آن به تعداد ۳۲ هزار نفر است که در مجموع ۵۰۲ هزار نفر می‌شود.

وی افزود: اولویت واکسیناسیون دانشجویان در فاز دو یعنی مهر شامل دانشجویان دکتری تخصصی ورودی ۹۸ با ۲۵ هزار نفر، دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با ۱۶۰ هزار نفر، دانشجویان دکتری عمومی ورودی ۹۶ و ۹۷ با ۲۷ هزار نفر، دانشجویان کارشناسی پیوسته ۹۷ و پیش از آن با ۶۹۲ هزار نفر و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته ۹۹ و پیش از آن با ۱۶۸ هزار نفر است که در مجموع ۹۲۸ هزار نفر می‌شود.

آهنچیان ادامه داد: اولویت واکسیناسیون در فاز سه یعنی در آبان شامل دانشجویان دکتری تخصصی ورودی ۹۹ با ۲۸ هزار نفر، دانشجویان دکتری عمومی ورودی ۹۸ و ۹۹ با ۲۷ هزار نفر، دانشجویان کارشناسی پیوسته ۹۸ و ۹۹ با ۹۳۰ هزار نفر و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ با ۹۰ هزار نفر است که در مجموع یک میلیون ۷۵ هزار نفر می‌شود.

وی اضافه کرد: اولویت واکسیناسیون دانشجویان در فاز چهار یعنی آذر شامل دانشجویان دکتری تخصصی ورودی ۱۴۰۰ با ۲۸ هزار نفر، دانشجویان دکتری عمومی ۱۴۰۰ با ۱۴ هزار نفر، دانشجویان کارشناسی پیوسته ۱۴۰۰ با ۴۵۰ هزار نفر و دانشجویان کاردانی با ۴۷۵ هزار نفر است که در مجموع ۹۶۷ هزار نفر می‌شود. 

۴۷۲۳۱

کد خبر 1540768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون دانشگاه اولویت واکسیناسیون دانشجویان هزار نفر است که در مجموع دانشجویان دکتری عمومی دانشجویان کارشناسی کارشناسی پیوسته هزار نفر می شود کارشناسی ارشد پیش از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری