Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه اظهار داشت: پنجمین قهرمانی پیاپی، اتفاقی شیرین و تاریخی بود که بابت این موفقیت باید به همه هواداران تبریک بگویم و از آن‌ها بابت حمایت صمیمانه و فوق‌العاده‌ای که در طول فصل داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این فصل سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم، اما در نهایت به هدف‌مان رسیدیم و فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم. همه اعضای تیم و باشگاه برای این قهرمانی زحمت کشیدند و به همگی، خداقوت می‌گویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواس‌مان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.

باقری افزود: فقط این را بگویم که رمز موفقیت ما در این فصل، اتحاد بزرگی بود که بین کادرفنی، مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شد و با وجود مسائل زیادی که در طول فصل تجربه کردیم، موفق شدیم به قهرمانی برسیم. پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و باید برای موفقیت در سال‌های بعد، مهیا باشد. اگر بخواهیم مدام به حواشی و شایعات بپردازیم، از کار اصلی خودمان یعنی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده غافل می‌شویم. در شرایط بازی، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد، ولی تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم. مهم این است که همه ما یکدل و متحد بمانیم و اجازه ندهیم این مسائل روی کارمان تاثیر منفی بگذارد یا باعث نگرانی هواداران شود.

بیشتر بخوانید

مسجدی عضو هیئت مدیره پرسپولیس شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریم باقری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است