Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:54:37 GMT

(ویدئو) نماینده عربستان در مراسم تحلیف رئیسی؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۰۲۴

(ویدئو) نماینده عربستان در مراسم تحلیف رئیسی؟

‍‍‍‍‍‍

فرارو- در حالیکه برخی منابع از احتمال حضور نماینده عربستان سعودی در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند اما سخنگوی وزارت خارجه این موضوع را تائید نکرد. 

خطیب زاده امروز در نشست خبری خود درباره مهمانان خارجی حاضر در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب گفت: «نزدیک به چند‌ ۱۰ هیئت از کشور‌های مختلف برای شرکت در مراسم تحلیف به تهران سفر می‌کنند و سفر رییس جمهور عراق به تهران نیز در همین چارچوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

او افزود: "این هیئت‌ها در سطح روسای جمهور، روسای دولت‌ها، روسای مجلس، وزیران امورخارجه و فرستادگان ویژه هستند."

سخنگوی وزارت خارجه درباره احتمال حضور نماینده عربستان گفت: «من در فهرست حضور نماینده‌ای از عربستان سعودی را ندیدم و باید چک کنم و گزارشی در این خصوص را نمی‌توانم تأیید کنم.» 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این یک منبع آگاه در گفت‌وگو بااعتمادآنلاین از احتمال حضور نماینده‌ای از پادشاهی عربستان در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی خبر داد و اظهار کرد: "با توجه به حل‌وفصل تمامی موارد اختلافی دوجانبه هر لحظه امکان اعلام بهبود روابط تهران و ریاض و بازگشایی سفارتخانه‌ها وجود دارد."

این منبع آگاه با بیان این که احتمال می‌دهد در مراسم تحلیف آقای رئیسی اتفاقی رخ دهد، ادامه داد: «طرفین در حال مذاکره هستند که در مراسم تحلیف حرکت نمادینی انجام شده و پس از آن روابط آغاز شود.»

او گفت: «بر اساس شنیده‌ها خوشبختانه گفت‌وگوهای تهران و ریاض وارد فضای سیاسی نشده و در رویه قابل قبولی پیش می‌رود. پس امکان از سر گیری مجدد مناسبات وجود دارد.»

مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. عربستان چهار سال پیش در مراسم تحلیف حسن روحانی نماینده ای نداشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عربستان ابراهیم رئیسی مراسم تحلیف مراسم تحلیف حضور نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟ 

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار سیاسی ، سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • دستور مهم رئیسی به بانک ها درباره پرداخت این وام ها | ویدئو
  • ویدئو| سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان