Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خروجی جلسه امروز ۱۰ مردادماه گفت: در جلسه امروز آقای سجاد نوروزی از سوی انجمن سینماداران به عنوان عضو جدید این شورا به جای آقای غلامرضا فرجی معرفی شدند، البته ما قدردان از خدمات آقای فرجی هستیم و از ایشان نیز تشکر کردیم.

وی افزود: در جلسه امروز دو فیلم «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و «مورچه‌خوار» ساخته شاهد احمدلو تقاضای اکران کردند که مقرر شد بعد از عقد قرارداد با سینماداران، این قرارداد را به شورای ارایه دهد تا به آنها نوبت اکران داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته مطرح کرد: در این جلسه همچنین مطرح شد فیلم‌هایی که تمایل به اکران آنلاین دارند باید قبل از این کار از شورای صنفی نمایش، مجوز بگیرند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد: ما برای بعد از دهه اول ماه محرم برنامه‌ای جهت اکران داریم که بعداً آنها را تشریح می‌کنیم.

کد خبر 5270428 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی شایسته فیلم گیسوم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی فیلم کوتاه ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان عکاسی هنر نگارگری برنامه تلویزیونی نماهنگ سریال ایرانی بازیگر سینما شبکه پنج سیما شورای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی