Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@10:32:49 GMT

ظریف: تاریخچه مذاکرات کتاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۳۳۰

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تا آخر هفته موسسه اطلاعات تاریخ در ۶ جلد تاریخچه مذاکره برجام را منتشر خواهد کرد و آن موقع مردم خواهند فهمید که خدمتگزاران و فداییان‌شان در وزارت امور خارجه چه خدماتی را انجام دادند.

خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت، درباره برجام . مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: اگر برجام به نفع ما نبود و نکات ما را نداشت، امروز آن‌ها (آمریکا و اروپا) برای ادامه برجام شرط و شروط نمی‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توانسته‌ایم؛ اما آن‌ها احساس می‌کنند که در برجام مغموم شدند و احساس می‌کنند که باید مسائل منطقه‌ای و موشکی را به برجام اضافه کنند. ما نمی‌خواهیم چیزی به برجام اضافه کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: ما به برجام بدون یک حرف کم و یا یک حرف بیشتر معتقدیم. ما نمی‌گوییم که مسائل دیگر را به برجام اضافه کنیم. آمریکا و اروپا کسانی هستند که می‌گویند مسائل دیگر را به برجام اضافه کنیم. به دلیل اینکه نشان می‌دهند آن‌ها نتوانستند این‌ها را در برجام اجرا کنند.

ظریف در پایان اضافه کرد: تا آخر هفته موسسه اطلاعات تاریخ در ۶ جلد تاریخچه مذاکره برجام را منتشر خواهد کرد و آن موقع مردم خواهند فهمید که خدمتگزاران و فداییان‌شان در وزارت امور خارجه چه خدماتی را انجام دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت

 

بیشتر بخوانید: ظریف: بدعهدی آمریکا و اروپا نشان‌دهنده مذاکره بد با آن‌ها نیست

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ظریف وزیر امور خارجه برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف وزیر امور خارجه برجام برجام اضافه امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی