Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@18:56:16 GMT

ضرورت ارتقاء صنعت هوانوردی و علوم هوا فضا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۹۸۰

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در دیدار با معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم ارتقاء صنعت هوانوردی و علوم هوا فضا تاکید کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با دکتر پوراصغر معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هیئت همچنین با حضور در مدیریت امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور با دکتر نعمتی دیدار و گفت‌وگو کردند.
این دیدارها برای ارتقاء صنعت هوانوردی و علوم هوا فضا و گرایش‌های پروازی و هم‌افزایی و همفکری در رابطه با روند مطلوب این موضوع مهم با محوریت دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به عنوان تنها دانشگاه رسمی علوم هوانوردی در کشور انجام شد.
بر اساس این گزارش، پیگیری مصوبات جلسات قبلی که در محل دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و دانشکده پرواز شهید اکبری کوشک نصرت قم برگزار شده بود از قبیل، حضور مؤثر و تعامل گسترده و کاربردی با مؤسسات دانش بنیان، جذب نخبگان عرصه هوا فضا در مجموعه دانشگاه هوایی و ایجاد پردیس هوانوردی در دانشگاه هوایی، صورت پذیرفت.
گفتنی است، در جریان این دیدارها و نشست‌ها طرح‌های دیگری جهت پشتیبانی از اساتید و نخبگان و طرح‌های تخصصی مصوب شد.

 

بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک سازمان برنامه و بودجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک سازمان برنامه و بودجه دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری سازمان برنامه و بودجه علوم هوا هوا فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور