Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به انگیزه بالای فراز کمالوند برای حضور در این تیم، یادآور شد: کمالوند گفت یک قهرمانی به هواداران بدهکار است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت:

درباره مسائل مختلف از جمله مباحث فنی، برنامه‌ریزی برای بستن تیمی قوی، حضور در لیگ برتر و دیدار مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا؛ مواردی است که همه آن‌ها را جزء به جزء با کمالوند صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهایت بعد از مذاکرات متعدد با آقای کمالوند به توافق رسیدیم. این توافق ما در هیئت‌مدیره مورد بررسی قرار گرفت و جمع‌بندی صحبت‌ها در هیئت‌مدیره مطرح شد، در نهایت نیز اعضای هیئت‌مدیره به انتخاب کمالوند رأی مثبت دادند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: در حالی که انتصاب من اعلام عمومی شد، اما اجرایی نشده بود، خطیبی استعفا داد و با یک خلأ مواجه شدیم. با توجه به اینکه فرصت زیادی نداشتیم، از فیروز کریمی دعوت کردیم و ایشان هم دعوت‌مان را قبول کرد.

نظمی در خصوص نتایج تراکتور در لیگ بیستم خاطرنشان کرد: از همه مدیران و سرمربیانی که در گذشته در تراکتور حضور داشتند، قدردانی می‌کنم. در پایان فصل ما در جایگاه چهارم قرار گرفتیم که با توجه به تغییرات متعدد، جایگاه مطلوبی است. چشم به بازی‌های آتی جام حذفی دوخته‌ایم و اگر بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم، نتیجه خیلی بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: با فیروز کریمی عملکرد خوبی داشتیم و در شش بازی ۱۲ امتیاز گرفتیم. برای انتخاب سرمربی گزینه‌های متعددی داشتیم. رزومه چندین سرمربی که می‌توانستند در تراکتور حضور پیدا کنند را مورد بررسی قراردادیم. یک سری محدودیت‌ها داشتیم که از جمله آن‌ها محدودیت در جذب بازیکن و سرمربی خارجی بود. برخی از سرمربیان داخلی هم با تیم‌های خود قرارداد داشتند که مجبور بودیم آن‌ها را هم کنار بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: بر اساس سرفصل‌های متعددی که تعریف کرده بودیم، سراغ گزینه‌های مختلف رفتیم. برخی از گزینه‌های رقم‌های بالا داشتند، اما ثابت‌شده رقم بالا لزوماً باعث موفقیت نمی‌شود. بر اساس تجربه‌ای که از حضور مربیان داخلی و خارجی مختلف داشتیم، سراغ مربیان ایرانی رفتیم و از آن‌ها برنامه گرفتیم.

نظمی در خصوص برنامه‌های ارائه‌شده توسط مربیان مختلف گفت: بررسی‌هایی روی برنامه‌های ارائه‌شده انجام دادیم، اما برخی از آن‌ها مدنظرمان نبود و در نهایت یکی از گزینه‌هایی که نکات مثبت زیادی را بین گزینه‌ها کسب کرد، آقای کمالوند بود که سابقه و عملکردش مشخص است، شناخت خوبی هم از فوتبال ما دارد. او کسی بود که تراکتور را از لیگ یک به لیگ برتر آورد که این موضوع هم در تصمیم‌گیری مؤثر بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص انتخاب کمالوند به عنوان سرمربی تراکتور گفت: علاوه بر تمام این نکات، یکی از مباحثی که در صحبت‌ها مشخص بود، علاقه و انگیزه بالایی بود که آقای کمالوند به تراکتور داشت و می‌گفت که یک قهرمانی به این تیم بدهکار هستم و این اشتیاق و علاقه خاصی که وجود داشت، عاشقانه و از صمیم قلب بود.

وی ادامه داد: در نهایت روز شنبه و بعد از آخرین بازی لیگ و تا بامداد، جلسه آنلاین هیئت‌مدیره را داشتیم و حتی آقای زنوزی هم روی خط آمد. بحث‌های مختلفی در خصوص افرادی که روی آن‌ها بررسی انجام داده بودیم، مطرح شد و نکته نظرات اعضای هیئت‌مدیره و آقای زنوزی را شنیدیم و در نهایت با اکثریت آرا با سرمربی گری آقای کمالوند موافقت شد.

نظمی افزود: از امروز کمالوند برای فصل‌های آینده یعنی ۲ فصل با امکان تمدید برای فصل‌های دیگر سرمربی تراکتور خواهد بود. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، یک‌فصل برای رسیدن به آن نتیجه مطلوب فرصت کافی نیست. وقتی بازیکن قرارداد می‌بندد دنبال نیم‌فصل و یک‌فصل نیستیم و تلاش می‌کنیم برای ثبات بخشیدن قرارداد‌های بلندمدت ببندیم. همان‌طور که تیم‌های بزرگ هم قرارداد‌های بلندمدت می‌بندند تا مربی و بازیکن خود را عضو موقت نداند و با خیالی آسوده‌تر کارش را ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به اختیار تام کمالوند در مباحث فنی اظهار داشت: اعتقاد داریم که در بحث فنی با توجه به اینکه اطمینان کامل به کمالوند را در وجود خودمان ایجاد کرده‌ایم، بحث‌های فنی را به صورت تمام و کمال در اختیار سرمربی قرار می‌دهیم و آقای کمالوند مسئول هستند. ما نیز کمک خواهیم کرد و چیز‌هایی که می‌خواهند را فراهم می‌کنیم تا در نهایت تیمی بسته شود که مدنظر خودشان است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات فصل اخیر ما این بود که ۴ مربی عوض شده و هر کدام که آمدند مجبور بودند با سلیقه مربیان قبلی کار کنند. برخی از آن‌ها هم خواسته‌هایی داشتند که نمی‌شد با توجه به شرایط آن‌ها را برآورده کرد. آخرین نفر هم آقای فیروز کریمی بود که توافق کردیم تا بدون ایجاد تغییر در تیم، فصل را به پایان برسانیم.

نظمی افزود: برای فصل آتی دست آقای کمالوند باز است و پاسخگوی مسائل فنی هم خودشان خواهند بود. همه ما یک تیم هستیم، تیم در بازیکنانی که وارد زمین چمن می‌شوند، خلاصه نمی‌شود. در این شرایطی که جو شایعات و اکاذیب هم غیرعادی بوده، رسانه‌ها نیز کمک زیادی به ما می‌کنند. این جوسازی‌های منفی و غیرواقعی به نفع تیم نیست.

مدیرعامل تراکتور در خصوص شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: دو روز است که گفته‌اند، آقای کمالوند یک اسپانسر می‌آورد که ۳۵ میلیارد تومان تأمین می‌کند. ناراحتی ما از نوشتن این موضوع نیست، اما ناراحتیم که چرا قیمت را پائین آورده‌اند. اگر آقای کمالوند هم اسپانسری با مبلغ بالا دارد ما استقبال می‌کنیم، چرا که دنبال اسپانسر هستیم و هزینه‌های تیم داری بالا است. با توجه به شرایط اقتصادی که مراکز تولیدی مالک باشگاه را هم تحت تأثیر قرار داده، نمی‌توان همواره گفت که مالک به صورت کامل برای باشگاه هزینه کند.

وی افزود: دست هر کسی که بالاترین مبلغ اسپانسر را بیاورد هم می‌بوسیم. از انتشار آن خبر ناراحت نیستیم، اما همان‌طور که گفتم از پایین آوردن قیمت ناراحت شدیم. فصل آینده را به امید این‌که بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کرده و نتایج خوبی بگیریم آغاز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله هواداران و خودمان خوشحال شویم و فضایی دوستانه ایجاد کنیم. دست دوستی هم به سوی همه عزیزان دراز می‌کنیم.

نظمی در خصوص اینکه چه تضمینی برای تداوم حضورش در تراکتور وجود دارد، اظهار داشت: اینکه چه تضمینی برای تداوم حضورم دارم، دست خودم نیست. مرگ و زندگی دست خدا است. توافق کرده و به باشگاه آمده‌ام و اینجا به عنوان امانت در دست من است. تا روزی که هستم تلاش می‌کنم امانت‌دار خوبی باشم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص شکست این باشگاه در پرونده‌های حقوقی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام دادم بخشی از محکومیت‌ها به دفاع بد برنمی‌گردد بلکه مربوط به قرارداد‌های بد است. ما ۱۴ نوع قرارداد متفاوت با بازیکنان داشته‌ایم که باعث شده لطمه ببینیم و قرارداد‌هایی که بسته‌ایم عملی نشده است.

وی گفت: حتی با طرفین هم مذاکره نکرده‌ایم و رها کرده‌ایم تا شکایت بکنند. این موضوع هم باعث شده نتوانیم دفاع کنیم یا دفاع بدی کرده‌ایم. در این فصل فقط یک نوع قرارداد با بازیکن و یک نوع قرارداد با کادر فنی داریم. فکر می‌کنم بتوانیم برای فصل آتی بحث شکایت‌ها را تمام کرده یا به حداقل برسانیم.

نظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر «اظهارات معاون حقوقی باشگاه تراکتور»، گفت: وی دیگر در این سمت حضور ندارد.

*کمالوند: زنوزی ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده که نتیجه با هزینه‌ها همخوانی ندارد

فراز کمالوند در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراکتور را بخشی از وجود خود می‌دانم و موفقیت من در مربیگری با این تیم آغاز شده بود. روز گذشته وقتی وارد تبریز شدم، خاطرات گذشته برایم زنده شد. امروز هم وقتی وارد بنیان دیزل شدم خاطرات گسترش فولاد برایم تداعی شد.

وی گفت: در این ۱۰ سال، ۳ مرتبه تا قبول هدایت تراکتور پیش رفتم و رسانه‌ای هم نشد. قسمت نبود در خدمت تراکتور باشم، اما این بار وقتی آقای نظمی تماس گرفتند، هدایت تیم را با افتخار قبول کردم و مشکلاتی در تیم می‌دیدم که احساس کردم می‌توانم کمک کنم.

کمالوند تاکید کرد: در سال آخر مربیگری‌ام، با ۴ میلیارد تومان تیم را به رده‌ای رساندم که تنها یک امتیاز برای کسب سهمیه آسیا بازماند؛ آن هم با بازیکنانی که اکثر از لیگ یک بودند. در دوره قبلی که حضور داشتم نقش کوچکی در صعود لیگ برتر داشتم. همانطور که مستحضر هستید، تراکتور ۸ سال با مربیانی بزرگی مانند میدن دروپ آلمانی و دوره دوم حضور واسیلی گوجا که زحمات زیادی برای تیم کشیده بود، موفق به صعود نشده بود. به تنهایی به این موفقیت نرسیدم و یک مجموعه بودیم برای صعود و به این مهم دست یافتیم.

سرمربی جدید تیم تراکتور افزود: این بار مردم تبریز برخلاف دوره قبلی حضورم، قهرمانی لیگ برتر می‌طلبند. اگر قرارداد فعلی باشگاه که در آن ثبات است، پابرجا باشد قول قهرمانی در لیگ برتر را در دو سال آینده می‌دهم.

وی گفت: شرایط سختی راه را می‌دانم و مطالبات تماشاگران تراکتور هم تغییر یافته و اگر قبلا مدعی شدن تراکتور هدف بود، امروز قهرمان شدن تراکتور مدعی هدف است و بدون واهمه و با حمایت هواداران آمده ام تراکتور را به قهرمانی برسانم و یکی از دلایلی دیگر قبول کردنم حضور آقای نظمی که مدیر صادق و راستگو دیدم، بود و امیدوارم بتوانم تراکتور را به آرزوی دیرینه‌اش برسانم. یک دهه پیش وقتی تبریز آمدم، ناامیدی و یاس در بین تماشاگران این تیم سایه انداخته بود و در اولین بازی تراکتور در جام حذفی برابر مس کرمان در جام حذفی، تنها ۵۰۰ نفر در ورزشگاه اختصاصی حضور داشتند، اما روزی که از تراکتور رفتم ورزشگاه یادگار امام جای انداختن سوزن نبود.

فراز کمالوند در مورد فضای مجازی اظهار داشت: من اختیار صفحه اینستاگرام خود را به یک نفر واگذار کرده و دیگری کاری در فضای مجازی ندارم. هر چی است در فضای حقیقی خواهیم بود و اهل فضای مجازی نیستم و تحت هیج شرایط فضای مجازی قرار نمی‌گیرم. دوستی در فضای مجازی نوشته بود من سایپا را به لیگ یک انداختم در حالی که فقط ۶ هفته مربی این تیم بودم و ۱۳ هفته مدیر فنی تیم استقلال بودم و اشاره‌ای به موفقیت تیم استقلال در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر نمی‌شود.

وی، در مورد دستیارانش گفت: یک دستیار قوی خارجی در حال مذاکره هستیم و قولش را هم از نظمی گرفتم و ما برای موفقیت نیاز به مربی بادانش خارجی داریم، اما فوتبال کشتی نیست و یک ورزش وارداتی است و نیاز داریم یک مربی خوبی خارجی داریم که تا آخر هفته رسانه‌ای می‌کنیم. در مورد دستیاران داخلی با هیچ کس هنوز به توافق نرسیدیم و تمامی اسامی اعلام شده کذب است و تنها با توجه به عملکرد خوب مربی دروازه‌بانان، از نظمی خواستم که قرارداد وی را تمدید نمایند.

فراز کمالوند، در مورد نتیجه‌اش در سایپا تصریح کرد: این تیم ۸ بازی قبلی از من ۲ امتیاز گرفته بود، اما با من ۶ امتیاز و در این تیم بد کار نکردم در حالی که تیم را من نبسته بودم.

وی گفت: جان توشاک، مصطفی دنیزلی و لیکنز مربیانی بزرگ و کارنامه داری بودند، اما در تراکتور کمی با اسم‌ها بازی شد. به طور مثال به غیر از شجاعی، دژاگه و حاج صفی هیچ ستاره دیگری برای تراکتور جذب نشدند. الان پرونده استوکس، لی اروین و دیگر بازیکنان خارجی روی میز است. بازیکن ستاره باید به تیمش کمک کند و نباید به شکل تفریحی و سیاحتی با این تیم قرارداد ببند. در دو سال گذشته تراکتور چهارم شده بود و اجازه بدهند من سال اول تراکتور را روی سکو ببرم و سال دوم برای قهرمانی بجنگیم.

وی گفت: از کم تحملی تماشاگران تبریزی تعجب می‌کنم. در تبریز و در زمان من شعار "عیبی یوخ" ایجاد شد و من امیدوارم تماشاگران تراکتور به فضای مجازی توجه نکنند و با حمایت‌شان کمک کنند تا بتوانیم تراکتور را قهرمان لیگ برتر کنیم و از  نظمی انتظار داریم از باشگاه و برنامه‌ها حمایت کنند.

سرمربی جدید تراکتور افزود: تماشاگران باید حوصله کنند. من نمی‌توانم معجره کنم و اگر حوصله نکنند، من هم می‌شوم منصوریان و رسول خطیبی. این تیم با دست من به لیگ برتر آمد و به دست من هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. همین جا قول می‌دهم اگر در سال دوم نتوانتم تراکتور را قهرمان کنم، از دنیای مربیگری خداحافظی خواهم کرد. باید صبر کرد. سال اول بدون ریخت و پاش و با هزینه کمتر تیم را در بین چهار تیم خواهم کرد و سال دوم تیم را قهرمانی می‌کنم. پول تعیین‌کننده نیست و یک مرتبه هم ثابت کردم. بودجه باشگاه ۴ و نیم برابر کمتر شد و تیم را به لیگ برتر آوردم، اما آقای زنوزی ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده که نتیجه با هزینه‌ها همخوانی ندارد.

فراز کمالوند گفت: سعی می‌کنم از بازیکنانی استفاده کنم که ۳ تا ۵ سال قراردادش باشد. اینجور بازیکن به باشگاه عرق پیدا کرده و ثبات و آرامش را به همراه خواهد داشت. بازیکنی که ۷۰ درصد دریافتی داشته، مگر ۷۰ درصد پول کمی است؟ بازیکنی گفته ۵ ماه است از باشگاه پول نگرفتم و می‌دانم که در یک ماه گذشته باشگاه واریزی داشته. اینجور برنامه‌ها را جمع خواهم کرد و اجازه نخواهم داد کسی به خاطر پول جلو باشگاه قرار گیرد. از هواداران می‌خواهم اعتماد کنند تا این برنامه‌ها را در تراکتور جمع می‌کنم؛ وگرنه همین آش است.

سرمربی تراکتور در لیگ نهم و دهم افزود: اجازه نمی‌دهم بازیکنی خود را عاشق تراکتور نشان دهد، اما پشت صحنه مدیر را تحت فشار قرار دهد و قراردادش را ۵، ۶ برابر کند. دیدید که با رسول خطیبی چیکار کردند. به من فرصت بدهید تا تیم را از نو بسازم. من مخالف جذب ستاره نیستم، اما باید کار‌ها هدفمند باشد.

سرمربی تیم تراکتور گفت: کلیه اختیارات باشگاه به آقای نظمی واگذار شده و بعد از ۳ جلسه مذاکره، با آقای زنوزی صحبت کردیم. الان شرایط باشگاه نسبت به گذشته تغییر یافته و کسی در این چند سال ۴۰۰ میلیارد هزینه کرده و کلی هم توهین شنیده، آیا این روا است؟ بیاید کمک کنیم تا شرایط به سمت آرامش رود. از این لحظه تمامی اخبار و مصاحبه‌های من از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام شود.

بیشتر بخوانید: سرمربی لیگ برتری و یک خارجی دستیار کمالوند

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور جمشید نظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور میلیارد تومان آقای کمالوند فراز کمالوند هیئت مدیره آقای زنوزی فضای مجازی برنامه ها گزینه ها برای فصل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است