Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری توییت کنایه آمیزی را منتشر کرده است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / ابراهیم شکوری توییت جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با برتری مقابل پیکان موفق شد جمعه شب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر را جشن بگیرد. حالا بعد از این قهرمانی ابراهیم شکوری یک توییت کنایه آمیز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در صفحه توییتر خود نوشت:

از رفاقت با انسان هایی که شخصیت منفی دارند دوری کنید چون با وزش هر بادی تغییر جهت می دهند.

توییت ابراهیم شکوری

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی است؟

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع پرسپولیس ساعتی بعد از بازی با پیکان پست کنایه‌آمیزی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و زیر عکس خودش نوشت: آدم‌ها نون بازو خودشونو نمی‌خورن، نون دلشونو می‌خورن.

او همچنین از هشتگ‌هایی مثل حق و ولش استفاده کرد تا نشان دهد نسبت به انتشار لیست جدید تیم ملی که باز هم از سوی کادر فنی دعوت نشده شاکی است. 

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885498

دیگر خبرها

  • پیام ژائو فلیکس به هواداران اتلتیکو مادرید: من شخصیت منفیِ این داستان نیستم!
  • کنایه ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی است؟
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده فلسطینی
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده محبوب فلسطینی
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • کتاب‌هایی از برنده بوکر عربی در ایران
  • چهار کتاب از «نصرالله» در راه است
  • ماجرای جدایی سروش صحت و همسرش | این برنامه باعث جدایی ما شد؛ کنایه همسر صحت