Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان پارس آباد، بیله‌‎سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی از تعلل در اجرای پروژه‌های جاده مغان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، عباس جهانگیرزاده در بازدید از  پروژه های جاده ای مغان ضمن انتقاد از تعلل مسئولین در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت:  با توجه به وقوع تصادفات در این مسیر تعلل در اجرای پروژه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ١ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پیمانکار فاز دوم و ١ میلیارد ریال نیز برای تکمیل فاز اول این پروژه اختصاص یافته، افزود: امیدواریم مسئولین و عوامل اجرایی این پروژه توضیحات قابل قبولی را ارائه دهند.

نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهاربانده کردن  مسیر بیله سوار - گوگ تپه هم اکنون در حال اجرایی می‌باشد و چهاربانده گوگ تپه به انجیللو بعد از اتمام پروژه بیله سوار - گوگ تپه شروع خواهد شد.

تصادف در محور پارس‌آباد ـ سربند 3 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت‌هشدار فرمانده پلیس راه سربند مغان به بداخلاقی‌های کاندیداهای مجلس در پارس‌آباداصلاح جاده مرگ مغان ردیف ملی بودجه گرفتجهانگیرزاده تصریح کرد: اجرای این پروژه  جزو مطالبات مهم و پروژه‌های اساسی عمرانی است و  استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه با در نظر گرفتن زیرساخت‌های راه‌های موجود زمینه‌ساز تبادلات تجاری خواهد بود.

وی  با گلایه شدید از کم کاری ادارات مذکور از فرماندار شهرستان خواستار تشکیل جلسه فوری با ادارات برای رفع معارض و آماده سازی بستر برای اجرای فوری پروژه شد.

 پیمانکار این پروژه نیز  با تشکر از نماینده در خصوص تامین مطالبات مالی این پروژه،عدم رفع معارض و عدم همکاری ادارات راه و شهرسازی،برق،فیبرنوری مخابرات،منابع طبیعی در جابجایی ابنیه و رفع معارض را تنها علل تعلل اجرای پروژه برشمرد.

انتهای‌پیام/131/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای پروژه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی