Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:09:37 GMT

ژاپن تنها نماینده آسیا در جمع بهترین‌های والیبال

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۲۵۴

ایران با شکست برابر ژاپن با تنها دو پیروزی و شش امتیاز به کار خود پایان داد و نتوانست به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام بازی ایران و ژاپن تکلیف تیم هشتم صعود کننده هم معلوم شد و یوزهای والیبال ایران نتوانستند حرفی برای گفتن داشته باشند و با پنجم شدم در گروه، کنار ونزوئلا حذف شده هستند و باید توکیو را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گروه A که ایران هم قرار داشت، لهستان تیمی که در بازی اول با شکست برابر ایران شوک بزرگی را تجربه کرد به عنوان صدر نشین با ۴ برد و ۱۳ امتیاز صعود کرد. تیم دوم ایتالیا بود که ایران را شکست داده و چهار برد و یازده امتیاز کسب کرد. ژاپن با پیروزی برابر ایران از حذف خانگی در گروه فرار کرد و با کسب سومین برد برابر ایران با احتساب دو امتیاز بازی امروز هشت امتیازی شد. اما شگفتی این گروه با صعود کانادا رقم خورد آن‌ها که دوبازی اول را باخته بودند مقابل ایران جسورانه بازی کردند و سه امتیاز از ایران گرفتند. بازی کانادا در مرحله یک چهارم با روسیه خواهد بود.

 

 

در گروه B رقابت‌ها که با حضور روسیه، فرانسه و برزیل جذاب تر دنبال می‌شد با صعود این سه مدعی به همراه امریکا به پایان رسید. روسیه و برزیل هر کدام چهار برد به دست آوردند و روس‌ها با دو امتیاز بیشتر از برزیل ده امتیازی به عنوان صدرنشین صعود کردند. فرانسه با دو برد و هشت امتیاز سوم شد و امریکا با نتیجه‌ای کاملا مشابه را ایران و کسب دو برد و شش امتیاز به عنوان تیم چهارم صعود کرد و باید با لهستان تیم اول گروه A مصاف کند. آرژانتین و تونس حذف شده‌های گروه B هستند.

 

در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های اول و چهارم هر گروه بدون قرعه کشی با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم هر گروه با قرعه کشی حریفان خود را خواهند شناخت.

 

 

والیبال المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد