Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدباقر هنربرمدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی  در خصوص خسارت بارش‌های امروزگفت: بر اساس هشدار جوی رنگ نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی، بارش رگباری باران در نقاط مختلف استان پیش بینی شده بود.

اوافزود: بارش باران در شهر میانه و شهر آچاچی موجب آبگرفتگی معابر عمومی و تعدادی از مغازه‌ها و در بخشی از روستا‌های غریب‌دوست، کلهر و اونلیق نیز موجب آبگرفتگی منازل و معابر عمومی، خسارت به ادوات کشاورزی و خودروها، شکستن تیر‌های برق و آسیب به برخی از راه‌های روستایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مراغه نیز جاری شدن سیل از بالادست سدعلویان به طرف روستای آشان منجر به خسارت به بخشی از راه‌های روستایی و زمین‌های کشاورزی شده و نیز یکی از هم استانی‌های عزیز در اثر ترس ناشی از وقوع سیلاب به بیمارستان منتقل و فوت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی  گفت: در روستای آرگون بخش خداجو هم جاری شدن سیلاب باعث خسارت به اراضی کشاورزی و راه‌های روستایی شده و بارش‌ها در سراب و شبستر نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شده است.

هنربربا اشاره به فعالیت سامانه پرفشار بارشی در منطقه شهرستان آذرشهر و بخش‌هایی از خسروشاه، تبریز و سردرود، افزود: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم تا از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده و به هیچ وجه در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی بارش پراکنده باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است

مدیرکل بحران استان کرمانشاه گفت: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها در استان را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین‌یگانه امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها عضو ستاد مدیریت بحران در طول این ایام در آماده‌باش کامل هستند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها را در استان داشتیم.

مدیرکل بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: در بیشتر شهرستان‌ها وضعیت بارش مطلوب بود که با توجه به حجم بارش‌ها خسارت چندان زیادی نداشتیم و خسارت اندکی به بعضی از روستاها وارد شده است.

سامانه بارشی که هواشناسی استان کرمانشاه طی دو روز گذشته برای آن هشدار نارنجی صادر کرده بود همچنان امروز هم جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

از فردا و تا شنبه هفته آینده با تضعیف شرایط ناپایدار بارشی پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نشده است و دمای هوا نیز در نقاط مختلف استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 751466

دیگر خبرها

  • بارش‌های ۳ روز اخیر در اردبیل خسارتی به همراه نداشته است
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • آبگرفتگی معابر در سنندج
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم