Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ناصر آبروِش سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار   اظهار داشت: بنا به درخواست سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار همواره در برگزاری آزمون‌های مختلف سازمان سنجش آموزش کشور همکاری و همراهی لازم را داشته است، بیان داشت: برای برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان (مردادماه۱۴۰۰) نیز تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا رعایت خواهد شد و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبروِش با بیان اینکه این آزمون طی روزهای ۱۴،۱۳و ۱۵ مردادماه جاری برگزار می شود گفت: روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه، ۲۲۸ داوطلب در آزمون تستی شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۱۸۵ نفر مرد و ۴۳ داوطب زن هستند.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۴مردادماه هم ۲۱۳ داوطلب اعم از ۱۶۹ داوطلب مرد و ۴۴ داوطلب زن در این آزمون شرکت خواهند کرد.
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار با بیان اینکه آزمون روز جمعه ۱۵ مردادماه در ۲ مرحله برگزار می‌شود گفت: مرحله نخست به صورت تستی بوده و بین ۵۹ داوطلب مرد و چهار داوطلب زن برگزار می‌شود و بخش بعدی این آزمون که طراحی است به صورت صبح و عصر بین ۳۸ داوطلب مرد و ۱۰ داوطلب زن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: درواقع، صبحِ روز جمعه تعداد ۴۸ داوطلب در رشته «طراحی معماری» طی مدت‌زمان هشت ساعت (از ساعت ۹ صبح تا پنج بعدازظهر) با هم به رقابت خواهند پرداخت. برای این داوطلبان میزِ طراحی مناسب در نظر گرفته شده است.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی چابهار آزمون سنجش دانشگاه بین المللی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف