Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان نسبت به نتایج تیم ملی در رقابت‌های المپیک توکیو واکنش نشان داد.    
به گزارش پول نیوز، بلند قامتان کشورمان در آخرین رقابت خود در مرحله گروهی بازی‌های المپیک توکیو مقابل ژاپن میزبان قرار گرفتند. تیم‌ملی ایران ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد، اما در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



والیبالیست‌های ایران در ست سوم ۳۱ بر ۲۹ پیروز شدند، اما در ست چهارم ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شدند تا کار در ست پنجم پیگیری شود. در ست پنجم هم ایران ۱۵ بر ۱۳ و در مجموع ۳ بر ۲ مغلوب شد تا از المپیک خداحافظی کند. تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها هم نتیجه را به ژاپن واگذار کرده بود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در واکنش به حذف تیم ملی از المپیک توکیو اظهار داشت: برخی خبرنگاران با من تماس گرفتند و خواستند نظرم را در مورد نتایج تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک توکیو بگویم، اما نمی‌خواهم درمورد این موضوع نظری بدهم. فقط می‌خواهم بگویم برای بچه‌های فوق‌العاده‌ای که بیش از ۳ سال را با آن‌ها گذراندم ناراحت هستم، چون می‌دانم که آن‌ها تمام تلاش خود را کردند.

وی توانست جواز صعود به المپیک را برای تیم ملی کسب کرده و سپس برکنار شد، ادامه داد: من به خوبی می‌دانم که این روز‌ها چقدر رویای حضور در المپیک و کسب نتیجه برای کشورشان را در سر داشتند. آن‌ها حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند، بزرگ هستند. آن‌ها عالی هستند، زیرا مبارزان صادق و بزرگ، ورزشکاران وطن‌پرست هستند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: حتی انتظار نداشته باشید که من انگشت خود را به سمت همکارم آلکنو و دستیارانش نشانه بگیرم. آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند. می‌خواهم والیبال ایران برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس بسیار باهوش‌تر عمل و مبارزه کند.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: واکنش معنادار کولاکوویچ به حذف تیم ملی والیبال از المپیک واکنش معنادار کولاکوویچ واکنش معنادار کولاکوویچ به حذف تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال والیبال تیم ملی والیبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان