Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: تزریق واکسن کرونا در گلستان با سرعت خوبی ادامه دارد و تاکنون ۲۱۳ هزار و ۳۶ دوز واکسن در استان تزریق شده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان افزود: از این تعداد ۱۷۱ هزار و ۸۲۸ دوز مربوط به مرحله اول واکسن کرونا بوده و ۴۱ هزار و ۲۰۸ گلستانی هم دوز دوم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته وی تاکنون ۱۵ هزار و ۷۹۹ دوز واکسن کووایران برکت در استان تزریق شده است.

باقری ادامه داد: هم اکنون افراد متولد ۱۳۴۵ به ما قبل امکان دریافت واکسن دارند و علاوه بر آن در شرق استان هم تهمیداتی فراهم شده تا افراد ۵۰ سال به بالا واکسن دریافت کنند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان اضافه کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری هزار و ۵۷۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۶۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۶۴ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی از مردم خواست با توجه به شرایط کرونا و پیک پنجم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5270758

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل علی باقری ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز جشن عید غدیر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد آقاجان زاده، معاون بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای زائران، گفت: متقاضیان حج تمتع امسال استان طبق نوبت اعلام شده از امروز تا ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون اجباری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان، توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در دو سال گذشته آن را دریافت نکرده‌اند، الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان با بیان اینکه در تبریز حدود ۴۰۰۰ نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرآذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیر این شهر داریم.

وی در ادامه به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی ۳۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. ۱۵ کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

آقاجان زاده همچنین از آغاز معاینات پزشکی ۴۵ نفر از عوامل اجرایی پزشکی حج و زیارت که در موسم حج تمتع خدمت رسانی خواهند کرد، از روز گذشته در تبریز خبر داد.

کد خبر 6088814

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی