Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ حق شناس روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دقایقی از بازی با ژاپن با کسب امتیازات سرنوشت‌ساز می‌توانستیم پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم اما به دلیل این که اعتماد به نفس کافی در بازیکنان وجود نداشت امتیازها به حریف داده و تیم ما از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

وی با بیان اینکه دریافت‌های تیم ایران در این رقابت مطلوب نبود خاطرنشان کرد: به همین دلیل توپ‌های خوبی به پاسور تیم نرسید و سبب شد امتیازات یکی پس از دیگری از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشکسوت والیبال اضافه کرد: از سوی دیگر برخی از سرویس‌های ایران از صلابت، دقت و قدرت کامل برخوردار نبود و سبب شد در این ضربات حساس موفق ظاهر نشویم.

حق شناس خاطرنشان کرد: باید به این نکته اذعان کنیم که فدراسیون توقع بیجایی از این تیم ایجاد کرده بود و اینکه ایران جزو چهار تیم پایانی قرار خواهد گرفت و  سکو هم کسب خواهد کرد از زبان رییس فدراسیون بیش از توان ایران بود.

وی تاکید کرد: کسب مدال در آوردگاه المپیک به همین سادگی نیست و باید قبول کنیم که بضاعت تیم ملی ایران هم این بود که مشاهده کردیم.

این تحلیلگر والیبال با اشاره به اینکه برخلاف سایر تیم‌ها ایران بازیکن کامل که بتواند در سرویس، دریافت، ضربه آبشار و دفاع به خوبی عمل کند در اختیار ندارد گفت: به همین دلیل و ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم دستش در تعویض‌ها چندان باز نبود.

حق شناس اضافه کرد: همچنین بر خلاف تیم ژاپن بازیکنان ایران از انعطاف پذیری کامل و چابکی برخوردار نبودند و همین موضوع باعث می‌شد بازیکنان حریف به اصطلاح مانند فنر در بازی حضور یابند و در همه جای زمین نقش‌آفرینی کنند اما ما قادر به این کار نباشیم.

تیم ملی والیبال ایران عصر یکشنبه در آخرین و پنجمین بازی خود در مرحله گروهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برغم اینکه با پیروزی مقابل ژاپن می‌توانست به مرحله بعدی صعود کند با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب‌ها بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو والیبال المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو والیبال المپیک توکیو بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو والیبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی