Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@03:13:40 GMT

انصراف بذرپاش ازشهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۶۸۴۹

انصراف بذرپاش ازشهرداری تهران

مهرداد بذرباش از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران انصراف داد. ناطقان:  مهدی چمران ، با اشاره به برنامه امروز منتخبین شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی قرار بود صبح امروز مهرداد بذرپاش در جلسه منتخبین حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کند که طی یک نامه ضمن تشکر انصراف خود را از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی تصریح کرد: بدین ترتیب صبح امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران جلسه‌ای را با گزینه‌های تصدی شهرداری نخواهند داشت و بعد از ظهر امروز هابیل درویش دیگر گزینه تصدی شهرداری در جلسه منتخبین حاضر خواهند شد.

چمران گفت: همچنین عباس علی‌آبادی با توجه به عدم ارائه برنامه خود به منتخبین انصراف خود را از گزینه‌های شهرداری اعلام کرد.

گفتنی است در نامه مهرداد بذرپاش به چمران آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس چمران
باسلام وتحیت؛
نظر به ضرورت انسجام در جبهه انقلاب و نیز حضور دلسوزانی که خود را برای خدمت در شهرداری تهران عرضه کرده‌اند و ضمن تشکر از حسن نظر اعضای منتخب شورای شهر تهران به اینجانب، بدینوسیله انصراف خود را از حضور در این عرصه اعلام می‌نمایم و امیدوارم بهترین انتخاب را انجام دهید که واقعا در شان شهروندان شریف تهران باشد و در خدمت به این مردم خوب و قدرشناس از هیچ تلاشی فرونگذارد.

وآخردعوانا ان الحمدلله رب العالمین
برادر کوچک شما - مهرداد بذرپاش
منبع: تابناک برچسب ها: شهرداری ، بذرپاش ، ناطقان ، تهران ، انصراف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرداری بذرپاش ناطقان تهران انصراف تصدی شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری