Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹۶۳ نفر در استان در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایسنا ابوالفضل مهدیار 11 مردادماه اظهارکرد: متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی و طرح و اجرای بهسازی )تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک و همچنین رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۵ مرداد سالجاری برگزار شود افزود: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون ۳۱۴۸ نفر را آقایان و ۸۱۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون با ۲۹۳۴ به شهرستان زاهدان اختصاص دارد تصریح کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رفاه حال شرکت کنندگان همچنین با توجه به تعداد داوطلبان در هر شهر، محل برگزاری آزمون در سه شهرستان زاهدان، ایرانشهر و چابهار تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مهندسانی که سه سال از اخذ مدرک تحصیلی آنان گذشته باشد شرایط حضور در آزمون ورود به حرفه مهندسی را دارند تاکید کرد: حد نصاب قبولی در تمامی آزمون‌ها کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کل و حد نصاب قبولی آزمون کارشناسی ماده ۲۷ کسب حداکثر ۷۰ درصد نمره کل است.

مهدیار خاطرنشان کرد: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان