Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:21:34 GMT

معطل ماندن مردم در ادارات باید برطرف شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۵۰۲

معطل ماندن مردم در ادارات باید برطرف شود

ایسنا/هرمزگان بازرس‌کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها و همچنین جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اداره‌کل امور مالیاتی استان بازدید کرد.

رضا مختاری در این بازدید با صدور دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، عملکرد واحدهای مختلف خدمات‌دهنده به مردم را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به این دستگاه طی نشستی با مدیرکل امور مالیاتی بررسی و مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گفت.

بازرس‌کل استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع با خدمت‌رسانی کیفی و زودبازده، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای مهم نظارتی سازمان بازرسی در راستای پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برشمرد.

مختاری افزود: سعی ما بر این است که میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخش‌های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد تا موانع و دلایل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها احصاء و راه‌کارهای برون‌رفت از این موانع مشخص و جهت مرتفع نمودن به دستگاه‌های مربوطه اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست