Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز دوشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون از اداره‌کل انتقال خون سیستان و بلوچستان بازدید و از خدمات و تلاش‌های کارکنان این اداره کل تقدیر کرد و اظهارداشت: با توجه به وجود بیماران تالاسمی و هموفیلی، حوادث جاده‌ای و سایر بیماران، استان ما به شدت نیازمند ذخایر و فرآورده‌های خونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضعف زیرساخت‌ها و کمبود امکانات در انتقال خون سیستان و بلوچستان موجب شده با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان مربوطه، همچنان فاصله ما با استانداردها زیاد باشد و امکانات مورد نیاز را در اختیار نداشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای بیماران به فرآورده‌های خونی، کمبود منابع مالی به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و تحریم کشور که محدودیت‌های بودجه‌ای را در پی داشته و مشکلاتی را برای همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها ایجاد کرده این سازمان نیز در بحث تامین تجهیزات دچار چالش شده است.

وی ادامه داد: سازمان انتقال خون به عنوان یکی از متولیان بخش سلامت جامعه بایستی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشد.

موهبتی با تاکید بر رفع مشکلات زیرساختی و تامین منابع مالی اداره‌کل انتقال خون استان در چارچوب قانون گفت: در راستای رفع مشکلات و پرداخت هزینه‌های جاری این سازمان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری و تملک دارایی سیستان وبلوچستان تخصیص داده شد.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان انتقال خون ایران استانداری سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان انتقال خون ایران استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سازمان انتقال خون ایران استانداری سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی سیستان و بلوچستان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس