Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حوزه هنری خراسان شمالی در ایام عملیات پیروزمندانه مرصاد، در مراسمی که در محل شهادت شهید ابراهیمی در خیابان میرزا کوچک خان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید از تمثال داستانی ماجرای زندگی و شهادت این سه شهید پرده‌برداری کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، منافقین کوردل در دهه 60 با هدف ارعاب مردم و نیروهای انقلاب دست به ترورهای کور و ناجوانمردانه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان خراسان شمالی نیز، سه نفر از مردم جهادگر و معلم بجنورد، هدف تیر ناجوانمردانه منافقین قرار گرفتند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

عملیات مرصاد، پایانی بر توهم منافقین+ فیلمواکاوی شباهت‌های داعش و منافقین/ وقتی مجاهدین خلق از هیچ جنایتی ‌در بیمارستان اسلام‌آباد دریغ نکرد‌ندمستند «برفراز چارزبر»/ از عملیات‌های «سری» نیروی هوایی ارتش علیه منافقین تا بمباران مقر «رجوی» در دوران پس از جنگ+فیلم

حوزه هنری خراسان شمالی در ایام عملیات پیروزمندانه مرصاد، در مراسمی که در محل شهادت شهید ابراهیمی در خیابان میرزا کوچک خان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید از تمثال داستانی ماجرای زندگی و شهادت این سه شهید پرده‌برداری کرد.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ پیکر شهیدان  تازه تفحص شده ، جواد مراثی ، مجتبی نادر تهرانی و عباس رمضانی ویک شهید گمنام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع خواهد شد.


شهید جواد مراثی سال ۶۰ در سن ۲۲ سالگی در منطقه چذابه به شهادت رسید.


شهید مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب که سال ۶۳ در هورالهویزه به شهادت رسید.


شهید عباس رمضانی در سن ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران