Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وضعیت بیمارستان های استان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی درمان کرونا در بجنورد تکمیل شد.

دکتر پیمان فیضی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با کمال تاسف، خیز جدید کرونا در استان منجر به اشغال ظرفیت تخت های بیمارستانی موجود در بیمارستان های امام حسن (ع) و بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد شده است به طوری که در روزهای آینده اگر چاره‌اندیشی صورت نگیرد کادر درمان در خدمات‌رسانی به بیماران دچار چالش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۲ بیمار به بخش اورژانس بیمارستان امام حسن (ع) مراجعه کردند در حالی که ظرفیت تخت این بخش ۳۶ تخت است.

وی ضمن درخواست از مردم برای پرهیز از حضور در مهمانی‌های خانوادگی، مجالس و تجمعات گفت: وضعیت خیلی بحرانی است و از هم استانی تقاضا دارم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان از سفر کردن نیز خودداری کنند.

دکتر فیضی ادامه داد: عادی انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موجب افزایش فشار و خستگی به کارکنانی می شود که ۱۸ ماه بی وقفه در صف مقدم مبارزه با کووید۱۹ حاضر بودند.

وی توصیه کرد: مردم برای انتقال بیماران کرونایی بد حال بایستی با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و اگر بیمار بد حال نیست به مراکز سرپایی ۱۶ ساعته یا درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح شهر مراجعه کرده و در صورت نیاز، آن‌ها بیمار را به بیمارستان‌ها ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرونا تخت بیمارستانی خراسان شمالي ظرفیت تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود