Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور گفت: در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در خصوص افزایش بهای بلیت قطارهای مسافری بین شهری تصمیم گیری شد.

محمد رجائیه نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور گفت: موضوع تعیین بهای بلیت قطارهای مسافری بین شهری، در دویست و هجدهمین نشست این شورا با حضور وزیر راه و شهرسازی عنوان شد و در خصوص افزایش بهای بلیت قطارهای مسافری بین شهری تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور با بیان این مطلب گفت: طبق مصوبه افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافری بین شهری در سال ۹۹ ، افزایش قیمت ۴۵ درصدی طی دو مرحله، مصوب شده بود که در سال ۹۹ یک مرحله این مصوبه به میزان ۲۵ درصد انجام شد.

او ادامه داد: اعمال مرحله دوم افزایش قیمت مصوبه سال ۹۹ به میزان ۲۰ درصد در نشست شورای عالی ترابری به تصویب اعضا رسید و برای سال ۱۴۰۰ طرح افزایش قیمت، مصوب نشد.

رجائیه تصریح کرد: در این نشست، وزیر راه و شهرسازی تهیه و تدوین برنامه‌ای در راستای پایداری اقتصاد ریلی بدون اتکا به بودجه برای حفظ ظرفیت فعلی ناوگان مسافری ریلی و افزایش ارائه خدمات به مسافران را از رئیس راه آهن خواستار شد.

به گفته او اعتبار بخشی از طرح و برنامه از طریق بلیت با نرخ بهینه و مابقی توسط دولت تامین خواهد شد.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای عالی هماهنگی ترابری کشور افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت