Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:19:07 GMT

سپاه ۱۰۰ هزار جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۵۱۸

سپاه ۱۰۰ هزار جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌کند

سردار سید ضیاءالدین حزنی روز دوشنبه در هشتمین مرحله از طرح مواسات و همدلی مؤمنانه مردم پاکدشت که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های سپاه پاسداران این است که با مردم، در کنار مردم و برای مردم است.

وی گفت: هر چند که شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به همراه داشت و برخی از نارضایتی‌ها را باعث شد ولی همه وظیفه دارند تا با جلب رضایت مردم، رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر چند که وظیفه اصلی سپاه پاسداران دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار کشور است ولی در کنار این مأموریت مهم، سپاه محرومیت زدایی، یاری رساندن به مردم و مردم دوستی را نیز سرلوحه خود قرار داده تا مردم از پذیرش مسوولیت افراد، نفع ببرند.

وی گفت: هر چند که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده ولی شایستگی مردم بیش از این خدمات است.

حزنی با اشاره به مأموریت سپاه پاسداران در تأمین جهیزیه مورد نیاز خانواده‌های نیازمند گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تهیه ۱۰۰ هزار سری جهیزیه کامل برای خانواده‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داد که این جهیزیه‌ها با اولویت افرادی که تعداد مهریه آن‌ها کمتر از ۱۲۴ سکه است، بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: برای توزیع این جهیزیه‌ها لازم است تا تمامی دستگاه‌ها از جمله بهزیستی، کمیته امداد، نماینده شهرستان و امام جمعه وارد میدان شده و ظرف مدت ۲ ماه، نسبت به شناسایی خانواده‌های نیازمند اقدام کنند.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توزیع جهیزیه طی سال‌های گذشته، ۴ درصد از میزان طلاق در کشور کاسته شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های تهیه شده تماما از کارخانه‌های داخلی که در معرض ورشکستگی بودند، تهیه شده است و ۱۰۰ درصد ایرانی است.

در هشتمین مرحله طرح مواسات مردم پاکدشت، ۲ هزار بسته معیشتی و ۱۶ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین کمیته امداد امام خمینی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین کمیته امداد امام خمینی پاکدشت سپاه پاسداران محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد