Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:08:34 GMT

اشک و گریه بعد از ربودن مدال طلا از چین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۵۳۷

ویکتور اکسلسن دانمارکی در بازیهای توکیو 2020 مدال طلای بدمینتون انفرادی مردان را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه قبل از شروع مسابقات به نظر می رسد چین لانگ، ورزشکار چینی از بخت فراوانی برای دریافت مدال طلا برخوردار باشد، اما ویکتور اکسلسن در فینال دست به کار بزرگی زده و  از تکرار عنوان قهرمانی چن لانگ جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکسلسن که در بازی های ریو 2016 برنز گرفته بود، از همان ابتدا تهاجمی ظاهر شده و در اول با نتیجه 21 بر 15 و در ست دوم با نتیجه 21 بر 12 موفق به کسب پیروزی شده و مدال طلا را به خود اختصاص داد. چن لانگ که در المپیک ریو در سال 2016 موفق به کسب عنوان نخست شده بود، نتوانست در توکیو این موفقیت را تکرار بکند.

 

در واقع چن لانگ قصد داشت به دومین ورزشکار چینی تاریخ تبدیل شود که در دو المپیک پشت سر هم در این ورزش قهرمان می شود. لین دان، دیگر تنیسور بزرگ اهل این کشور در بازی های پکن 2008 و لندن 2012 دست به چنین کار بزرگی زده بود.

 

همچنین امروز آنتونی سینیسوکا گینتینگ از اندونزی با غلبه بر کوین کوردون از گواتمالا موفق به قرار گرفتن در سکوی سوم و کسب مدال برنز این رقابت ها شد. ویکتور اکسلسن که بعد از کسب مدال طلا به شدت احساساتی شده بود، نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.

 

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری، «دریاسالار جان لانگ آکیولینو» فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه این دو-پاسفیک چین را متهم به اتخاذ راهبرد «قورباغه آب‌پز» کرد، چون فعالانه تنش‌ها در این منطقه را به‌صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

جان لانگ در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز گفت که در طول سه سالی که به عنوان فرمانده نیروهای آمریکا در ایندوپاسفیک بوده، چین سرعت توسعه نظامی خود را افزایش داده و توانایی‌های رو به رشد خود را با رفتارهای بی ثبات کننده تر مطابقت داده است.

وی دراین‌باره گفت: «چین روزبه‌روز تهاجمی‌تر، جسورتر و خطرناک‌تر می‌شود.»

آکیلینو همچنین افزود که چین رفتار تهاجمی خود را از طریق راهبرد «قورباغه آب‌پز» تشدید می‌کند، که از طریق آن به تدریج دما را بالا می‌برد به طوری که خطر نهایی تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، نادیده گرفته می‌شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد که «باید رفتار بد چین که خارج از هنجارهای حقوقی بین المللی است توصیف شود. و این موضوع را باید همه کشورهای منطقه بیان کنند» وی افزود که پکن در کل منطقه درگیر راهبرد «شاید برابر است» است.

کد خبر 6091096

دیگر خبرها

  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید