Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:11:56 GMT

خبرنگار ایرنا، برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۰۶۹

خبرنگار ایرنا، برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی اکبر قزوینیان خبرنگار و دبیرگروه فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان برگزیده و برتر در عرصه اطلاع رسانی،  دوازدهمین جشنواره و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در یک نگاه
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال امسال در محورهای اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار ‌شد.

«تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال» ۴ بخش این جشنواره بودند که برگزاری آن در بستر پلتفرم پلتزار انجام شد.
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال عصر دوشنبه (یازدهم تیر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد رضا بهمنی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با معرفی و تجلیل از برترین ها وبرگزیدگان بخش های مختلف این رویداد بزرگ رسانه ای به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها سید عباس صالحی ایرنا سواد رسانه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی ایرنا سواد رسانه ای سید عباس صالحی ایرنا سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر