Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که عصر امروز در محل دانشگاه علوم پزشکی قزوین به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک این هفته به خبرنگاران گفت: خبرنگاران صدای مردم هستند و مشکلات مردم توسط این قشر زحمتکش به گوش مسؤولین می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون ۷۳ ماده‌ای به‌نام قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نوشته شده که برای آن بیش از ۹۰ جلسه با حضور اکثریت اعضا برگزار شده است، این قانون در شورای نگهبان در حال رسیدگی است و در حال طی مراحل پایانی خود برای تصویب است.

محمدبیگی اظهار کرد: در این قانون، تسهیلات فرزندآوری و افزایش مبلغ وام ازدواج به ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون به هر کدام از زوجین قید شده است.

این مسؤول در رابطه با اقداماتی که در حوزهٔ مقابله با کرونا انجام داده، عنوان کرد: در حوزهٔ مقابله با کرونا اقداماتی از قبیل حمایت از واکسن داخلی، بازدیدهای میدانی از شرکت‌های واکسن‌سازی، پیگیری واکسیناسیون سراسری، پیگیری افزایش میزان خرید واکسن ایمن از کشورهای مختلف و پیگیری راهکارهای کاهش میزان افزایش کرونا در کشور انجام شده است.

این نمایندهٔ مجلس در رابطه با اهداف خود برای آیندهٔ استان بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌هایی مانند انتقال آب سد طالقان و نهضت گازرسانی به ۱۰۲ روستای استان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بهبود زیرساخت‌های حوزهٔ اینترنت در استان که ۲۰۰ میلیارد تومان برای آن اختصاص پیدا کرد و موجب بهبود آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت و ارتقای آنتن‌دهی شبکه‌های صداوسیما شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های حوزهٔ بهداشت و درمان در استان یکی دیگر از اهدافی است که پیگیر آن خواهیم بود.

محمدبیگی تصریح کرد: پیگیر مدی‌کوپتر امدادی برای استان هستیم که در سفر رئیس اورژانس کشور به استان مجوز این موضوع گرفته شد، افزایش پایگاه‌های اورژانس را نیز طی یک سال گذشته داشته‌ایم و ۵ پایگاه جدید در استان افتتاح شده است.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیری ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی که اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد تومان برای آن تصویب شده است در دستور کار قرار دارد و هنوز هم رقم بالایی از این مصوبه به استان نرسیده است.

این نمایندهٔ مجلس یادآور شد: پیگیری برای ۲ برابر شدن تخت‌های آی‌سی‌یو در استان، جذب ۳۵۰ نفر کادر درمانی برای استان و کلنگ‌زنی بیمارستان خصوصی محمدیه نیز از جمله اقداماتی بوده که انجام شده است.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: پیگیر جدی‌تر شدن ابر پروژهٔ علمی خاورمیانه تحت‌عنوان چشمهٔ نور هستیم، استان قزوین از دیرباز ملجأ دانشمندان و علما بوده و این پروژه تنها پروژه‌ای است که می‌تواند قزوین را تبدیل به ابر شهر تاریخی کند تا نخبگان و پژوهشگران با کاربردهای مختلف دور هم جمع شوند تا همهٔ دنیا بتواند از این فناوری استفاده کند.

این مسؤول اظهار کرد: بهره‌وری از این پروژه برای استان به این صورت است که دانشگاه‌های استان مأمور خواهند شد تعداد قابل توجهی از نیروهای چشمهٔ نور را تأمین کنند، تعدادی از دانشمندان کشور در علوم مختلف نیز در این پروژه پذیرفته می‌شوند.

محمدبیگی بیان کرد: بهره‌وری ویژهٔ اقتصادی در حوزهٔ افزایش طول عمر محصولات در صنایع گوناگون یکی از استفاده‌ها‌یی است که این پروژه برای کشور ما و کشورهای منطقه خواهد داشت و لازم است بودجهٔ ویژهٔ ملی برای این پروژه در نظر گرفته شود.  

وی عنوان کرد: بنده یکی از امضاکنندگان طرح صیانت از فضای مجازی بودم، این طرح پیشینهٔ ۱۰ ساله دارد و سال گذشته این طرح وارد مجلس شده است.

نمایندهٔ قزوین ادامه داد: اولویت مجلس در حوزهٔ معیشت است و در فضای مجازی نیز بحث کسب‌وکار هم‌وطنان عزیز مطرح است؛ تمام کشورها قوانین استفاده از فضای مجازی را دارند، این طرح نیز در راستای حفظ حقوق کاربران، ایجاد فضای امن برای کسب‌وکارهای اینترنتی و جلوگیری از ضررهای مادی و معنوی برای آنان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که در فضای مجازی در رابطه با این طرح عنوان می‌شود، چیزی جز سیاه‌نمایی نیست و به هیچ وجه قصد مسدود کردن هیچ‌یک از شبکه‌ها را در فضای مجازی نداریم.

محمدبیگی تأکید کرد: چیزی تحت عنوان اجرای طرح فیلترینگ در کشور نداریم، و هر قانونی که در این رابطه تصویب شود، در راستای حمایت از کاربران خواهد بود و قانون تنها به معنای چارچوب‌گذاری و ساختارمند کردن است.

این نمایندهٔ مجلس در رابطه با عدم همکاری دولت با مجلس در راستای اجرای مصوبات عنوان کرد: رئیس‌جمهور به‌جز برای مراسم تحلیف نمایندگان، در این مدت پا در مجلس نگذاشت و دولت با مجلس برای اجرای مصوبات همکاری نکرد.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال گذشته فریاد افزایش قیمت نهاده‌های دامی را در مجلس سر دادیم که موجب کاهش جوجه‌ریزی خواهد شد، بنده در این راستا به وزیر کارت زرد دادم، دولت سال گذشته جوجه‌ها را منهدم کرد، امروز نیز شاهد صفوف مرغ هستیم.

وی بیان کرد: آیندهٔ استان با حضور مسؤولین شایسته می‌تواند ادامه پیدا کند، ضمن این‌که از زحمات تمام دولت‌مردان تشکر می‌کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نظری که اخیراً توسط رئیس مجمع نمایندگان استان در رابطه با مقام ارشد اجرایی در استان منتشر شده است، نظر شخصی ایشان است و نظر مجمع نیست، تلاش ما این است که همهٔ ما در مجمع نمایندگان متحد باشیم و با همین اتحاد نیز موفق شدیم برای استان بودجه جذب کنیم.

محمدبیگی در رابطه با حمایت از واکسن داخلی تأکید کرد: مجلس دولت را موظف کرد حداقل به هر شرکت واکسن‌سازی داخلی ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کند، ما فاز آزمایشگاهی کشورهای دیگر را برای واکسن نپذیرفتیم، بلکه فاز انسانی واکسن ایرانی در داخل و به‌صورت داوطلبانه بود.

نمایندهٔ قزوین در پایان عنوان کرد: ایران ششمین کشور سازندهٔ واکسن است و پس از پایان واکسیناسیون عمومی در کشور، صادرکنندهٔ واکسن نیز خواهیم بود و تولید واکسن از ماه آینده ۳ الی ۴ برابر افزایش پیدا می‌کند، تاکنون ۲۷ کشور دنیا از ما واکسن درخواست کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین صیانت از کاربران در فضای مجازی کسب و کار مجازی فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی فضای مجازی برای استان سال گذشته برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر