Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گرایی در یک چهار نهایی نیز از سد حریف سرشناس خود گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کشتی گیر کشورمان جنگنده برابر حریف خود استارت زد ولی استابلر، گرایی را خاک کرد و دو امتیاز گرفت. سپس در صحنه‌ای دست گرایی ناخودآگاه به صورت حریف آلمانی برخورد کرد و داوران با اهدا یک اختیار، دو امتیاز دیگر به استابلر دادند تا ۴ بر صفر پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گرایی با اجرای سوبلست دو امتیاز از استابلر گرفت تا اختلاف در پایان تایم نخست به دو کاهش یابد. در تایم دوم، کشتی گیر آلمانی گرایی را از تشک خارج کرد و امتیاز پنجم را به دست آورد. پس از آن هم نماینده کشورمان استابلر را از تشک خارج کرد.

۴۴ ثانیه مانده به پایان مسابقه استابلر با دریافت اخطا از سوی داوران، دو امتیاز به گرایی رسید تا کشتی پنج بر پنج مساوی شود. گرایی سپس کشتی را مدیریت کرد و از آنجا که امتیاز آخر را به دست آورده بود، پیروز مبارزه شد.

گفتنی است گرایی برای صعود به فینال باید با کشتی گیر گرجستانی مبارزه کند.

کد خبر 511849

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی کشتی فرنگی المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو امتیاز کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت