Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید مشکلات این تیم موجب شد تا هفته پایانی ماندگاری این تیم در لیگ برتر نامشخص باشد.

محمود فکری در گفتگو با ایلنا درخصوص بقای تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر اظهار داشت: خداراشاکرم که این فصل در از مسائل و اتفاقات عجیب بالاخره تمام شد. تیم نفت مسجد سلیمان دلخوشی مردم این شهر است و از این بابت خیلی خوشحالیم که این تیم مردمی در لیگ برتر ماندنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شرایط دشواری حاکم شد چون در هفته پایانی باید شرایط را مشخص می‌کردیم. به سه امتیاز رویارویی با آلومینیوم اراک نیاز مبرمی داشتیم و موفق شدیم که سه امتیاز را کسب کنیم که از این بابت به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

فکری درباره اینکه چرا تکلیف صعود نفت به هفته پایانی کشیده شد، گفت: وضعیت حمایت از باشگاه آرمانی نبود و این را در مورد تیم نفت همه می‌دانند. این تیم از ابتدای فصل با مشکلات مالی آغاز بکار کرد و زمانی هم که ما تیم را تحویل گرفتیم تا حدودی تیم با همین مسائل گرفتار بود.

سرمربی تیم نفت اضافه کرد: کسب نتیجه و انتظار از یک سرمربی وقتی تمامی ساختارهای باشگاه منظم نباشد و مشکلاتی ریشه‌ای وجود داشته باشد، کار را سخت می‌کند و همین مسائل موجب شد که شرایط برای نتیجه‌گیری سخت باشد که البته باید بگویم تعطیلات لیگ برتر هم در آن بی تاثیر نبود.

فکری درباره ادامه همکاری‌اش با باشگاه نفت گفت: با توجه به اینکه مسابقات حساسی پیش رو داشتیم و تکلیف تیم مشخص نبود، قرار شد که پس از پایان مسابقات و مشخص شدن شرایط تیم صحبت کنیم که به نظرم این هفته باید منتظر بمانیم که ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

محمود فکری درباره ارزیابی خود از لیگ بیستم همچنین گفت: نبود تماشاگران، شیوع کرونا و درگیری تیم‌ها با این مسائل و مشکلات دیگری که فوتبال ما از قدیم با آن گرفتار بوده موجب می‌شود که پویایی رقابت‌ها کم شود. فوتبال ما امسال طراوت زیادی نداشت و بیشتر حواشی مورد نظر بود تا مسائل فنی. امیدوارم که فصل آتی با اتفاقاتی که این فصل دیدیم تفاوت داشته باشد و بیشتر از حواشی به فوتبال بپردازیم و از آن لذت ببریم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال محمود فکری نفت مسجد سلیمان لیگ برتر تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم

 به همراه نقل روایتی از خوابی که امام خمینی از آیت الله العظمی بروجردی دیده بود

 

حجم ویدیو: 21.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی