Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:32:52 GMT

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۵۸۶

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

شاخص بورس در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، با رشد چهار هزار و ۶۶۷ واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۶۲ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز _ سه‌شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰‌_ با رشد بیش از چهار هزار واحدی به یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۵ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجم معاملات امروز یک میلیارد و ۸۹۴ میلیون سهم بود که طی ی ۱۶۴ هزار و ۴۸۰ هزار معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰ هزار و ۳۹۴ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۴ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۶۰۶ میلیون ریال شد.

همچنین تا این لحظه نمادهای "و معادن"، "فارس" و "شستا" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.

کد خبر 511869

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاخص بورس امروز پیش بینی بورس امروز اخبار بورس امروز نقشه بازار بورس امروز علت افت بازار بورس امروز تحلیل بورس امروز وضعیت بورس امروز چگونه بود بازار بورس امروز چگونه است وضعیت بورس امروز بورس امروز چگونه بود بورس امروز چگونه است روند بورس امروز علت رشد بورس امروز بورس امروز وضعیت شاخص بورس امروز نمودار شاخص کل بورس امروز نمودار شاخص بورس امروز تابلو بورس امروز شاخص بورس شاخص بورس تهران رشد شاخص بورس افت شاخص بورس دلیل ریزش شاخص بورس چیست روند صعودی شاخص بورس شاخص بورس چیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۳ هزار و ۹۰۱ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحدی قرار گرفت و برای چهارمین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس با رشد ۴۲ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۸ هزار و ۴۴۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، کچاد، فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹۳ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۰۸ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران ۳ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۷۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، حسینا، ودی، هرمز، فجهان و کرمان بیشترین تاثیر بر رشد و نماد فزر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار