Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد الوندی رییس اداره پارک ملی کرخه گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه ۴ شکارچی را دستگیر کردند که از آنان لاشه ۲ قطعه پرنده حمایت شده دراج، ۲۰ قطعه کبوتر جنگلی، یک قبضه سلاح بادی دوربین دار، دو رشته تور پرنده گیری و تعدادی فشنگ سلاح بادی کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متخلفین زنده گیری پرنده بلبل خرما تعداد حداقل ۲۰ قطعه پرنده را در حضور مامورین و قبل از توقیف رها سازی نمودند.

الوندی بیان داشت: ضرر و زیان شکار هر قطعه پرنده حمایت شده دراج شش میلیون ریال، هر قطعه پرنده بلبل خرما یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و هر قطعه پرنده کبوتر ۵۰۰ هزار ریال است که متهمین می‌بایست به حساب سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت نمایند.

رییس اداره پارک ملی کرخه تصریح کرد: پرونده متهمان از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری شکارچی شکارچیان غیرمجاز پارک ملی کرخه قطعه پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش