Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"حمیدرضا منصوری" در حاشیه نشست آمادگی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری که با حضور سرپرست و مدیران ارشد برق پایتخت برگزار شد گفت: در راستای برگزاری هرچه شایسته تر مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور منتخب و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در حوزه برق شهر تهران، نیروهای عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در حوزه های مختلف از امروز در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری به حضور گسترده مهمانان و نمایندگان کشورهای خارجی اشاره کرد و  افزود: هماهنگی کامل با سایر دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی انجام شده است.

 وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال احتمالی در شبکه توزیع برق پایتخت و به ویژه تامین برق نقاط حساس اعم از دستگاه های اجرایی مرتبط، محل برگزاری مراسم و نقاط استقرار و اسکان مهمانان خارجی؛ تمامی تدابیر فنی اجرایی و پشتیبان در قالب سناریوی مانور اجرایی، بحران و پدافند غیرعامل در نظرگفته شده است.

 وی تاکید کرد: کوچک ترین نگرانی بابت تامین برق مورد نیاز و برگزاری شایسته مراسم، وجود ندارد.

برچسب‌ها انرژی برق شركت توزيع نيروی برق تهران برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شركت توزيع نيروی برق تهران برق انرژی برق شركت توزيع نيروی برق تهران برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری