Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در دیدار مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با رئیس و کارکنان دفتر شورای هماهنگی که به مناسبت 12 مرداد برگزار شد افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 با تدبیر هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی(رضوان الله علیه) با هدف ایجاد هماهنگی، حفظ انسجام منطقی بین دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی، وحدت رویه در امور تبلیغی انقلاب و سازماندهی حرکت های مردمی تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نکوداشت و بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، بسترسازی مناسب جهت تعظیم شعائر و ایام الله و افزایش انگیزه مشارکت مردم در برنامه‌ها و مراسم انقلاب از دیگر اهداف ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی و فراجناحی است و هیچگاه اجازه نداده تفکرات و جناح‌بندی‌ها در شورا دخیل شود.

خاضع گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تا کنون که 41 سال از آن می گذرد، در ایجاد همبستگی ملی و ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم و آیین‌های انقلاب و همچنین حضور مستمر، باشکوه و حماسی مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و راهپیمایی ها نقش برجسته و غیرقابل انکاری ایفا کرده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن انقلاب و در خط مقدم عرصه تبلیغات است و راهپیمایی ها و سایر مناسک و شعائر، خنثی کننده تهدیدات و توطئه‌های دشمنان است به گونه‌ای که همه ساله شاهدیم یک راهپیمایی مثل 22 بهمن دسیسه‌هایی را که در طول یک سال توسط دشمنان ملت طراحی شده است را خنثی می‌کند.

وی به اقدامات سال گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اشاره کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در طول یک سال گذشته با وجود شرایط کرونایی اصل را بر تعطیل ناپذیری مراسم گذاشت و برنامه‌های مختلفی را در سراسر استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کرده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۲ بهمن خط مقدم تبلیغات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی