Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:58:14 GMT

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۱۶۷

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولان حق ناامید کردن مردم را در پشتیبانی از نظام اسلامی ندارند.

حجت‌الاسلام باقری ۱۲ مرداد ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردبیل اظهار کرد: یکی از محورهای اساسی فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری آیین‌های ملی، مذهبی تقویت مؤلفه‌های امیدآفرینی در جامعه است که در این زمینه اهداف و برنامه‌های مختلفی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کنار این امر تقویت بصیرت‌افزایی و همچنین دشمن‌شناسی از رویکردهای فرهنگی و تبلیغی شورای هماهنگی است که در مناسبت‌های مختلف سعی بر این است تا این دیدگاه مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت تقویت همدلی و همزبانی را در جامعه یادآور شد و گفت: برای عبور از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، تقویت خودباوری نیز امر بسیار مهم و ارزشمند به شمار می‌رود.

باقری به تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: این نهاد عمومی و غیردولتی بدون دریافت اعتبار دولتی سعی می‌کند تا در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی پیشقدم شده و حرکت‌های ارزشمندی را در تقویت بنیان‌های نظام اسلامی به وجود آورد.

وی نمونه این اقدامات را برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد و ادامه داد: راهپیمایی سالانه ۲۲ بهمن تمام توطئه‌های یک ساله دشمنان را خنثی می‌کند و به امیدآفرینی و اعتماد عمومی کمک می‌کند.

باقری رویکرد این شورا را فراجناحی در انتخاب سخنرانان و برگزاری برنامه‌های مناسبتی مختلف اعلام کرد و گفت: همه ساله آیین‌های گرامیداشت ۲۲ بهمن، راهپیمایی روز قدس و ۱۳ آبان با شور و حرارت بیشتر و حضور آگاهانه مردم انجام می‌شود که این حرکت‌های انقلابی در حقیقت لحظه‌شناسی و مقابله با توطئه‌های دشمن به حساب می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سایه برگزاری چنین رویدادهای ارزشمندی است که از ترفندهای خود عقب‌نشینی کرده و در برابر اراده این ملت ناتوانی خود را به اشکال مختلف نشان می‌دهند.

باقری اضافه کرد: در دو سال اخیر و به دنبال شیوع کرونا ما سعی کردیم بیشترین همراهی را با ستاد کرونا داشته و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه‌های مناسبتی را بیشتر با نگاه سلامت‌محور برگزار کنیم.

وی نمونه این حرکت را راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: همچنان به دلیل شیوع بیماری کرونا عمده برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی و حضور متفاوت مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي پروتکل های بهداشتی ماه محرم استانی سیاسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد