Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در اهواز بیان کرد: مدیریت برگزاری این آیین‌ها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بوده و باید کمیته محرم و صفر ذیل این قرارگاه تشکیل شود.

وی افزود:پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، باید برای خوزستان بومی‌سازی شود تا بتوانیم در سراسر استان آیین‌های محرم و صفر را فارغ از رنگبندی به خوبی و با درصد بالای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و منشا شیوع بیماری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه شرایط استان از نظر شیوع کرونا بسیار شکننده است گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان بسیار کاهش یافته و استان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ویروس دلتا در کشور و استان بسیار گسترده شده و روند بیماری و بستری‌ها در حال افزایش است لذا مردم باید از نشست خانوادگی و تردد درون و برون شهری پرهیز کنند.

حیاتی بیان کرد: اولویت نخست ما نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و همه دستگاه‌ها باید این موضوع را جدی گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: مسایل مربوط به مرکز استان از جمله رسیدگی به طرح غربالگری شهید سلیمانی باید از سوی فرمانداری اهواز به طور جدی پیگیری شود تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه کنترل مرزهای دریایی و زمینی استان همچنان به قوت خود باقی است گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی باید به شدت برقرار باشد همچنین لازم است که پشتیبانی بیشتری از طرح شهید سلیمانی به عمل آمده و این طرح با قدرت پیگیری شود.

وی افزود: اطلاع رسانی در زمینه کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام بسیار ضروری است همچنین لازم است که نیروی انتظامی خوزستان کنترل شدیدتری بر مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی داشته باشد.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی ماه محرم و کرونا خوزستان اهواز پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی ماه محرم و کرونا ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی ماه محرم و کرونا خوزستان اهواز رعایت پروتکل های بهداشتی آیین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد