Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت مصوبه دورکاری برای کارمندان هستند، گفت: دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی در این شرایط لازم‌الاجرا ست.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور با اشاره به شرایط قرمز شادگان و لزوم رعایت دستورالعمل های لازمه در این خصوص اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مدیریت آن در سطح جامعه، یک سوم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تیم ها و گروه های بازرسی اصناف و بهداشت نیز با گشت های مستمر نسبت به رعایت دستورالعمل ها بهداشتی در گروه های شغلی نظارت کرده و با تخلف های در حال انجام برخورد قانونی خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: واحدهای صنفی شهرستان که رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل‌های اعلام شده را برای پیشگیری از ویروس کرونا جدی نگیرند، پلمب و تعطیل می‌شوند. 

صبری پور در پایان از مردم شادگان درخواست کرد که به منظور از شیوع بیماری کرونا و قطع نمودن زنجیره از برپایی دورهمی ها و خروج از منازل بپرهیزند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصوبه وضعیت قرمز فرمانداری شادگان برنا خوزستان دور کاری اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور