Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس نظام پرستاری اهواز گفت: افسانه احسانی پرستار شاغل در بیمارستان مهر اهواز برای سلامت نوزادش تشخیص کرونایش سخت شد و در انتها پس از وضع حمل به علت وخامت اوضاع فوت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ علیرضا گچ کوبان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها به خصوص بخش‌های کرونا از ابتدای همه گیری کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده و همیشه در معرض ابتلا به این ویروس منحوس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان خوزستان تاکنون پنج پیک سخت کرونا رو تجربه کرده است که هربار سخت تر و گسترده‌تر از قبل بوده و متاسفانه شاهد درگذشت عده‌ای از شهروندان بوده‌ایم که در این بین کادر سلامت بیمارستان‌ها از این موضوع مستثنا نبوده‌اند و ما شاهد ابتلا و حتی فوت این عزیزان بوده‌ایم.

رئیس نظام پرستاری اهواز تصریح کرد: روز شنبه متاسفانه یکی از پرستاران شاغل در بیمارستان مهر اهواز، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و افزایش وخامت اوضاع، فوت کرد که وی پیش از فوت حامله بوده است که برای سلامت نوزاد، با عمل سزارین، نوزاد به دنیا آمد ولی مادر فوت کرد.

راه اندازی 2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون از سوی سپاه خوزستان/رزمایش مواسات تداوم داردشیب تند شیوع کرونا در جنوب خوزستان/ چاره‌ای جز تعطیلی یک هفته‌ای نداریمرزمایش جهادی ‌سلامت ‌در خوزستان /پزشکان ‌مردم دشت آزادگان را رایگان ویزیت کردند‌

گچ کوبان در خصوص عدم تشخیص به موقع بیماری بیان داشت: تشخیص ابتلا به کرونا گاهی بسیار سخت و دشوار است و با چند آزمایش هم قابل تشخیص نیست که در این میان آزمایش سی‌تی‌اسکن که برای نوزاد زنان باردار بسیار خطرناک است، میزان درگیری ریه را مشخص می‌کند که آزمایش‌ پی سی آر ابتلا به کرونا را تشخیص نمی‌دهد.

وی در ادامه گفت: افسانه احسانی، پرستار 26 ساله شاغل در بیمارستان مهر اهواز، هفته گذشته با علائم کرونا رو به رو شد اما در آزمایش‌های اولیه کرونای وی تشخیص داده نشد که توصیه به انجام آزمایش سی تی اسکن به وی شد که با توجه به بارداری مرحومه و خطرناک بودن آزمایش برای نوزادش وی از انجام این آزمایش برای سلامت فرزندش خود داری کرد.

رئیس نظام پرستاری اهواز در انتها گفت: مرحومه احسانی، از روز جمعه به علت وخامت اوضاع در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد که سلامت نوزاد و مادر هر دو در خطر قرار گرفت که با توصیه پزشکان نوزاد با عمل سزارین به دنیا آمد ولی مادر به علت وخامت اوضاع و درگیری بالای ریه متاسفانه پس از به دنیا آمدن فرزندش فوت کرد.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شاغل در بیمارستان وخامت اوضاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه