Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران خدمات الکترونیک قضایی را نمونه شاخص در اقدامات موثر دستگاه قضا در تکریم مراجعین دانست.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان مازندران که با حضور معاونین و روسای سازمان‌های تابعه برگزار گردید بر نقش و اهمیت خدمات رسانی نوین و هوشمند تأکید و افزود: یکی از الزامات اساسی و بنیادین اجرای سند تحول قضایی ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره با اجرای دقیق و مستمر دستوالعمل تکریم مراجعان خاطرنشان کرد: مسئولین قضایی استان اعم از روسا، دادستان‌ها و مدیران سازمان‌های تابعه ضمن نظارت بر اجرای کامل مفاد این دستورالعمل؛ خدمت رسانی مطلوب و سرعت بخشی به آن را در دستور کار خود قرار داده تا شاهد افزایش حداکثری رضایتمندی مراجعین در دستگاه قضایی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: سامانه نوبت دهی الکترونیکی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور تقویت می‌شود

وی اجرای به موقع طرح واکسیناسیون ویژه همکاران قضایی و اداری را بسیار ضروری دانسته و تأکید کرد: سلامت همکاران دستگاه قضا استان اعم از دادگستری و سازمان‌های تابعه برای ما حائز اهمیت بوده و لازم است مسئولین امر این مهم را با سرعت پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان مازندران خدمات الکترونیک قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران خدمات الکترونیک قضایی خدمات الکترونیک قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج

 سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!