Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@14:02:38 GMT

نخستین اتوبوس آمبولانس کشور رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۷۳۲

نخستین اتوبوس آمبولانس کشور رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رئیس اورژانس کشور در مراسم رونمایی از اولین اتوبوس آمبولانس ملی گفت: تمام  تجهیزات این نوع اتوبوس آمبولانس در کشور تامین می شودو تا چهار ماه آینده ، ۲۰ دستگاه  اتوبوس آمبولانس تحویل اورژانس کشور خواهد شد.
کولیوند نیاز امروز کشور را ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس دانست و افزود : امیدواریم همانند این کار، نیاز ما برای تولید آمبولانس‌ها به خارج از کشور برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هزینه ساخت هر دستگاه اتوبوس آمبولانس در مقایسه با نمونه خارجی ۵۰ درصد ارزان تر است و از نظر کیفی قابل قبول است و چیزی از نمونه خارجی کم ندارد.
رئیس اورژانس کشور افزود: تمام تجهیزات ضروری در داخل این خودرو‌ها اعم از وبلیاتور، الکترو کاردیو گرام و حتی مانیتورینگی که می‌تواند تصاویر را به صورت آنلاین برای پزشک متخصص ارسال کند وجود دارد، دستگاه سونوگرافی هم به این تجهیزات اضافه شده است. سونوگرافی پرتابل هم به این‌ها اضافه خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امبولانس اورژانس تجهیزات اتوبوس آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب