Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@11:08:13 GMT

اعتصاب و تمرین نکردن کار دست استقلال داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۲۱۴

اعتصاب و تمرین نکردن کار دست استقلال داد

خبرورزشی – در آستانه برگزاری مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان با کاپیتان اسبق آبی‌پوشان تهرانی و همبازی امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر صحبت کردیم.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرورزشی درباره دیدار استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اظهارات را مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید: 

شرایط استقلال برای حضور در نیمه‌نهایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال باید همه توانش را برای این بازی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون همه جام نگرفتن ها در این سال ها، مانند سال گذشته که استقلال با کم تجربگی در فینال جام حذفی کاپ قهرمانی را از دست داد باید با گرفتن این جام تلافی شود. باید تمام توانمان را بگذاریم تا این جام را بگیریم.

شرایط استقلال در دیدار با سپاهان را چطور دیدید؟

متاسفانه آن چند روزی که بازیکنان استقلال در اعتصاب به وضعیت باشگاه تمرین نکرده بودند اثراتش را در دیدار با سپاهان دیدیم. در بازی با سپاهان به ویژه نیمه دوم دیدیم که چطور بدن استقلالی ها خالی کرد. امیدوارم در این حد فاصل کادر فنی نقاط ضعف تیم را دیده باشد و از اشتباهاتی که در بازی با سپاهان داشتند درس گرفته و آنها را مرتفع کنند و مقابل گل‌گهر سیرجان بهترین بازیشان را به نمایش در بیاورند.

گل گهر چطور تیمی است؟

امیر قلعه‌نویی از با تجربه ترین مربیان حال حاضر ایران است که استقلال را به خوبی می شناسد. تیمش خوب است و از نظر مالی دغدغه ای ندارد. در لیگ هم جایگاه خوبی داشتند و قطعاً برای نباختن و صعود به تهران می‌آیند.

استقلال یک تیم هجومی است. فکر می کنید که بتواند در همان ابتدای بازی به گل برسد؟

قطعا اینگونه می شود. استقلال در زمین خودش بازی را هجومی آغاز می‌کند اما استقلال باید با برنامه حمله کند تا مطمئن باشد که ضد حمله نمی‌خورد. اگر سراسیمه حمله کند ممکن است کار دست خودش بدهد.

چطور؟

جام حذفی جام شگفتی هاست و یک اشتباه روی یک حمله عجولانه ممکن است با یک ضد حمله و باز شدن دروازه همراه شود. آن وقت است که دیگر نمی توان آن تک گل خورده را جبران کرد.

استقلال چکار کند بهتر است؟

استقلال باید نفرات تدافعی اش را داشته باشد تا ضدحمله نخورد. ما این وضعیت را در بازی با سپاهان و نیمه دوم بازی با پرسپولیس دیدیم که چطور خط دفاعی استقلال باز شد و مقابل سپاهان لطمه اش را هم خورد.

حرف آخر؟

امیدوارم یک بازی زیبا را شاهد باشیم و در نهایت استقلال به فینال برسد تا قهرمان جام حذفی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال گل گهر استقلال جام حذفی ایران خبر ویژه گل گهر جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی