Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@08:10:02 GMT

سفره مردم نباید از این کوچک‌تر شود!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۳۴۷

سفره مردم نباید از این کوچک‌تر شود!

معاون اسبق قرارگاه ثارالله در مصاحبه با رادیو گفتگو، با اشاره به قول رئیس‌جمهور جدید مبنی بر برداشتنِ تحریم‌ها، این مهم را تنها به‌شرط کوچک نشدنِ بیشتر سفرة مردم شدنی دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار اسماعیل کوثری با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور سیزدهم در مراسم تنفیذ اظهار کرد: ان شاالله مراسم تحلیف را نیز پشت سر بگذاریم و دولت مردان پیشنهادی به مجلس را هرچه زودتر معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مقدمه افزود: سخنانی که امروز از سوی رئیس‌جمهور مطرح شد، در زمان تبلیغات انتخاباتی هم عنوان شده بود و اولاً تاکید داشتند به رهنمود‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری توجه داشته و دارند.

سردار کوثری به پیاده کردنِ عدالت به‌عنوان شعار اصلی انقلاب اشاره کرد و گفت: پیاده‌سازی عدالت در هر جامعه‌ای بسیار سخت است، اما ایشان مصمم است در این جهت گام بردارند و این بسیار امیدوارکننده است.

وی خاطرنشان ساخت: مبارزه با فساد و کنترل بازار خاصه در حوزه قیمت‌گذاری از قول‌های انتخاباتی آقای رئیسی بود که در مسئولیتِ قضایی هم تا حد زیادی عملیاتی شد.

سردار کوثری با اشاره به اینکه تورم ۴۴ درصدی و نیز کسری بودجه مقوله‌ای شوخی نیست، افزود: این مسائل قابل‌حل است، چون در زمان مرحوم هاشمی هم تورم ۴۹ درصدی را تجربه کردیم که بعداً تا حد زیادی حل‌وفصل شد.

به گفته این کارشناس امور سیاسی مردم چشم‌انتظار تحول در اداره کردن کشور خاصه در حوزه اقتصاد و فرهنگ هستند؛ خاصه اینکه رهبری هم این نکته را در چهلمین سال پیروزی انقلاب مورد تاکید قرار دادند.

سردار کوثری ابراز امیدواری کرد رئیس‌جمهور جدید کشور را از وضعیت فعلی به وضع مطلوب هدایت کند و افزود: آقای رئیسی از مردم خواستند که در جهت سرمایه‌گذاری کمک کنند تا ان‌شاءالله با حضور مردم این مسئله تا حد زیادی بر طرف شود.

وی همچنین به قولِ آیت‌الله رئیسی مبنی بر برداشتن تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: ایشان حتماً در حوزه اجرا برنامه‌هایی دارند؛ البته به‌شرط آنکه سفره مردم کوچک و کوچک‌تر نشود.

سردار کوثری در پاسخ به اظهارنظر مجری برنامه که تاکید کرد امروز دیگر سفره‌ای برای کوچک شدن وجود ندارد و این سفره باید مجدداً پهن شود، ابراز امیدواری کرد و ان شاالله گفت.

وی همچنین به مقوله کنترل تورم اشاره کرد و افزود: آقای رئیسی اذعان داشت در این مدت بسیاری مسائل را شناسایی کرده و بسیاری مسائل هم باقی‌مانده است.

سردار کوثری در مصاحبه با رادیو گفتگو، نسبت به تصویب و اجرای برنامه توسعه هفتم تذکر داد و خاطرنشان کرد: امروز همه باید کمک کنیم که وضع جامعه از لحاظ اقتصادی بهبود پیدا کند و مردم هم به آینده امیدوارتر شوند.

وی همچنین به ارادة دولت جدید برای حل‌وفصل مسائل و مشکلاتِ پیشرو گفت: باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد و مسئولان با تفکر ایشان همسو باشند که موجب می‌شود مردم امیدوارانه کار را دنبال کنند.

سردار کوثری در ادامه تاکید کرد که هر ایرانی در هر گوشه از این کره خاکی - در صورت نداشتن جرم‌های آن‌چنانی - می‌تواند به‌راحتی به کشورش بازگردد.

وی درعین‌حال ثبات در جامعه را از اهم اقدامات برشمرد تا منتج به سرمایه‌گذاری شود، چون این روند نباید با تغییرات پی‌درپی همراه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد کوثری اسماعیل کوثری دولت رئیسی سفره مردم قدرت خرید سردار کوثری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است