Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است که از نخستین روزها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و با توجه به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی فعالیت‌های تبلیغی داشتند گاه تبلیغات با ناهماهنگی‌هایی مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو مناسب‌ترین راهکار این بود که مرکزی تشکیل شود و تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها در آن جمع باشند تا بتوانند موضوعات را قبل از اینکه به مردم عرضه کنند، هماهنگ شود و لذا منجر به تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد و مدت‌هاست که ثمره آن را نظام مقدس جمهوری اسلامی تجربه می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اقدامات اثرگذار و متنوع خود و با بهره‌گیری از روش‌های نوین و نظرات نخبگان و صاحب نظران توانسته به خوبی در عرصه گرامیداشت آئین‌های ملی و مذهبی این سرزمین بدرخشد و این درخشش به گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شورا فرموده‌اند «این اهمیت دارد که یک دستگاهی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود بیاید و در طول سالیان متمادی، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته باشد و حق عمل و اقدام را به جا بیاورد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از این قبیل مجموعه‌هاست.»

۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی است که همواره در صف مقدم دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز قرار داشته و دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌کوشد که در حفظ و ترفیع موقعیت به دست آمده، سعی و تلاش وافر نموده و به منظور ارتقا جایگاه خود در اذهان و افکار عمومی وارتقاء نقش مؤثر در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب و شناخت لحظه‌ها با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ ننماید.

کد خبر 5272285

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم 1400 اردبیل عکس استانها ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد