Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس گزارشات پژوهشکده میگوی استان بوشهر و مصوبه کمیته مدیریت صید استان، صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان برای قایق‌های صیادی شهرستان هندیجان از فردا و کلیه لنج‌های صیادی از ۱۵ مرداد تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعداد شناور‌های صیادی استان را یک هزار و ۶۹۰ فروند دانست و افزود: به تفکیک یک هزار و ۷۰ فروند قایق و ۶۲۰  فروند لنج صیادی در مناطق ساحلی استان  فعالیت می‌کنند و زمان مجوز صید هر سفر دریایی برای لنج‌ها ۷ روز و برای قایق‌ها ۳ روز در نظر گرفته شده است.

ابوعلی با تاکید بر لزوم سم پاشی شناور‌ها و تجهیز آن‌ها به امکانات برودتی، سایبان و ادوات صید، تصریح کرد: صیادان می‌توانند پس از تجهیز شناور‌های خود به دفاتر صید شیلات شهرستان‌ها مراجعه کرده و مجوز صید را اخذ نمایند.

مدیرکل شیلات خوزستان ادامه داد: هرگونه حمل و جابجایی میگو از سوی شناور‌های فاقد مجوز صید ممنوع است و همچنین شناور‌های صیادی متقاضی صید میگو در تاریخ مذکور، باید در عمق بالای هشت متر و اندازه چشمه بدنه تور ۵۰ میلی متر و ساک تور ۳۵ میلی متر استفاده نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید میگو آبزی پروری شناور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند