Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@05:13:13 GMT

حوادث مشکوک در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۷۷۳

آقای خطیب زاده اخبار منتشر شده درباره بروز حوادث پی در پی برای کشتی‌ها را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان کاملا مشکوک دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منابع مطلع در خلیج فارس اعلام کردند: مطالب منابع غربی و عبری درباره بروز حوادث امنیتی برای کشتی‌ها در آب‌های نزدیک امارات، غالبا غیرموثق و باهدف ملتهب نشان دادن اوضاع این منطقه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سه شنبه برای یک کشتی در آب‌های نزدیک فُجَیره امارات حادثه‌ای روی داد که برخی منابع آن را حادثه‌ای نظامی عنوان می‌کنند. منابع خبری با انتشار اطلاعات تایید نشده وگاه متناقض، اوضاع را در آب‌های نزدیک امارات پیچیده و مبهم توصیف می‌کنند. تایمز انگلیس از احتمال ربوده شدن یک کشتی تحت پرچم پاناما خبر داده است. رویترز هم به نقل از منابع دریایی انگلیس از عملیات تسلط بر یک کشتی خبر می‌دهد. ایران برای کمک به کشتی‌های حادثه دیده در نزدیکی سواحل امارات اعلام آمادگی کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نیرو‌های دریایی ایران در صورت نیاز آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی دریایی را دارند. آقای خطیب زاده اخبار منتشر شده درباره بروز حوادث پی در پی برای کشتی‌ها را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان کاملا مشکوک دانست و درباره هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد. برچسب ها: خلیج فارس ، خطیب زاده ، مشکوک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خلیج فارس خطیب زاده مشکوک خلیج فارس کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • معمای «مثلث برمودا»
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ