Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل با تبر در گرگان اتفاق افتاد. عامل قتل با تبر در گرگان دستگیر شد. قاتل قتل با تبر 2 نفر را به قتل رساند. در قتل با تبر 8 نفر مجروح شدن. علت قتل با تبر در حال بررسی است.

در پی نزاع و درگیری خیابانی که شامگاه سه شنبه در گرگان اتفاق افتاد، دو نفر فوت کرده و هشت نفر مجروح شدند.

به گزارش رکنا، در همان لحظات اولیه اتفاق، رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد که به این پرونده به صورت فوری و ویژه رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر آسیابی افزود: در خصوص کسانی که به جان و مال مردم تعرض کنند از رأفت خبری نیست و با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: لذا در این راستا پرونده متهم این حادثه دلخراش به صورت ویژه در دادسرای مرکز استان رسیدگی می شود.

گفتنی است چند دقیقه بعد از این اتفاق جانشین انتظامی گلستان خبر از دستگیری این فرد داد و گفت: ساعت ۱۹ سه شنبه یک فقره درگیری و چاقوکشی در چهار راه میدان گرگان اتفاق افتاد که بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران بوده که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد حمله‌ور شدن به سمت پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در این لحظه متهم اقدام به فرار کرد.

تاجره خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و آمادگی بالای ماموران، متهم که مسلح به سلاح سرد تبر و کارد بود در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و هشت نفر هم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه با اخذ دستورات قضایی تحقیقات در حال انجام است، گفت: علت و انگیزه این حادثه دلخراش در حال بررسی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل با تبر اخبار حوادث قتل با تبر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن عکس قیمت لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام سحر قریشی در استادیوم قتل با تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...