Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: بسکتبال روز دنیا به سمتی رفته است که همه بازیکنان بتوانند در تمام پست‌ها بازی کنند. خبرگزاری میزان - رامین طباطبایی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در المپیک اظهار داشت: از سه سال و نیم قبل که آمدیم هدف ما کسب سهمیه المپیک بود که توانستیم با برنامه ریزی به آن برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من هم بازیکنان و هم کادرفنی عملکرد خوبی داشتند. درس بزرگی که از رقابت‌ها گرفتیم این است که باید شرایطی را برای تیم‌های پایه ایجاد کنیم که وقتی به رده بزرگسالان می‌رسند، بتوانند مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشند.   وی در مورد اینکه با آمار ارائه شده چطور از عملکرد تیم ملی راضی هستید، گفت: باید واقع بین باشیم. بسکتبال آسیا با دنیا فاصله دارد و همین باعث شد سه تیم آسیایی و آفریقایی نتوانستند در جام جهانی و المپیک به دور دوم راه پیدا کنند. نباید انتظاری بیش از این داشته باشیم. اگر بخواهیم طبق آمار بررسی کنیم ما جزو ۸ تیم برتر دنیا بودیم که به المپیک رسیدیم، اما نباید خودمان را گول بزنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: بسکتبال روز دنیا به سمتی رفته است که همه بازیکنان بتوانند در تمام پست‌ها بازی کنند و بتوانند رفت و برگشت خوبی داشته باشند. همانطور که دید کره‌ای‌ها که میانگین قدی شان پایین بود بازیکنان دو رگه را اضافه کردند و شرایط شان بهتر شد. نمی‌خواهم بگویم بازیکن بالای ۲ متر و ۵ سانتی متر اثربخش نباشند. همانطور که دیدید حامد حدادی چقدر درخشید.

طباطبایی در مورد اینکه نیمکت تیم ملی در سه بازی نتوانست آمار خوبی داشته باشد، عنوان کرد: تیم ملی برای هر ۱۲ بازیکن است و اگر بازیکنی انتخاب می‌شود، اما استفاده نمی‌شود، یعنی انتخاب اشتباه بوده و باید کادرفنی پاسخگو باشد. این نقطه ضعف است که نیمکت ما نتوانسته امتیاز‌های خوبی را کسب کند. وقتی آماری داده می‌شود نشان می‌دهد که استفاده مناسبی از آن‌ها نکردیم.

وی در مورد صحبت‌های جمشیدی در مورد شاهین طبع و رفتار او در فرودگاه که با هیچ کس خداحافظی نکرد، گفت: ما کمیته فنی را تشکیل دادیم که عملکرد کادر فنی را ارزیابی کنیم و صحبت‌های بازیکنان را هم بشنویم. همه منتقدان و دلسوزان هم می‌توانند نظرات خود را اعلام کنند.

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه قرارداد شاهین طبع به پایان رسیده است، یا خیر، تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم. در کمیته فنی صحبت بازیکنان و کادر فنی را می‌شنویم و پس از آن تصمیم درستی می‌گیریم که به نفع بسکتبال کشور باشد. بیشتر بخوانید: آمریکا با حذف ماتادورها به نیمه نهایی رسید/ تداوم پیروزی‌های اسلوونی با درخشش دانچیچ + برنامه

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی مهران شاهین طبع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی مهران شاهین طبع فدراسیون بسکتبال شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده