Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:53:48 GMT

آغاز تزریق واکسن کرونا به زندانیان زرندی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۵۲۴

آغاز تزریق واکسن کرونا به زندانیان زرندی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تزریق واکسن کرونا به زندانیان شهرستان زرند به طور رسمی در محل زندان همزمان با زندان‌های سراسر کشور آغاز شد.

علی عامری رئیس زندان زرند ضمن قدردانی از همکاری مجموعه مرکز بهداشت و درمان شهرستان با زندان گفت: تاکنون واکسیناسیون تمامی مددجویان بند بسته انجام شده است و امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام زندانیان،کارکنان وظیفه و همکاران را واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از آنجایی که کشور در شرایطی قرار دارد که دستورالعمل های بهداشتی باید با دقت رعایت شوند، مناسب بودن محیط زندان و تمام فضا‌ها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

عامری ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و بازپروری شخصیت مددجویان اثر گذار بود و به اهداف متعالی سازمان در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

او افزود:  هیچ محدودیتی در ارتباط با تزریق نوع واکسن نیز وجود ندارد و هر چه به مردم عادی تزریق می‌شود، به مددجویان نیز همان واکسن تزریق خواهد شد وبا توجه به ظرفیت و همکاری که با مرکز بهداشت درمان شهرستان وجود دارد، ظرف چند روز آینده کل زندانیان، کارکنان وظیفه و همکاران واکسینه می‌شوند.

رئیس زندان زرند به شروع موج پنجم کرونا و تمهیدات لازم در خصوص مقابله با این موج اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در خصوص تهیه ماسک، مواد ضد عفونی، شوینده‌های بهداشتی و تست‌های تشخیص بیماری مشکل خاصی نداریم و برای کنترل این اپیدمی لازم است در برنامه‌ها، نشست‌های جمعی و مراسمات دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا زندانیان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی